printlogo


کد خبر: 225908تاریخ: 1399/12/16 00:00
خبر

لیگ ‌برتر فوتسال زنان
پیروزی پرگل خراسان رضوی و سایپا
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی پرگل هیأت خراسان رضوی و سایپا به پایان رسید. در هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال زنان شش مسابقه برگزار شد که هیأت خراسان رضوی و سایپا حریفانشان را با نتیجه پرگل 22 بر یک و 10 بر 2 شکست دادند. تیم حفاری اهواز هم 2 بر صفر مقابل نامی نو اصفهان به برتری رسید. نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان به این شرح است:
مس کرمان 6- پویندگان فجر شیراز یک
حفاری اهواز 2- نامی نو اصفهان صفر
شهروند ساری 2- سایپا تهران 10
پالایش نفت آبادان 5- پارس آرا شیراز یک
هیأت فوتبال اصفهان صفر - رهیاب تهران 10
کیمیای اسفراین یک - هیأت خراسان رضوی 22
 
 
دورنهایی لیگ برتر فوتبال زنان
شهرداری بم صدرنشین شد
تیم فوتبال زنان شهرداری بم با برتری مقابل شهرداری سیرجان به قهرمانی نزدیک شد. هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر فوتبال زنان دیروز با برگزاری 2 بازی پیگیری شد که شهرداری بم با تک گل منا حمودی مقابل شهرداری سیرجان پیروز شد. اما بازی تیم‌های وچان و سپاهان با تساوی به پایان رسید. بمی‌ها با برتری دیروز به صدر جدول صعود کردند تا یک گام به قهرمانی نزدیک شوند. لیگ برتر فوتبال زنان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در 2 گروه پیگیری شد که تیم‌های شهرداری بم، سیرجان، وچان کردستان و سپاهان به مرحله نهایی راه یافتند تا با برگزاری مسابقات دوره‌ای به صورت رفت و برگشت قهرمان معرفی شود. دور چهارم دیروز پیگیری شد و نتایج به این صورت رقم خورد:
شهرداری بم یک- شهرداری سیرجان صفر
وچان کردستان 2- سپاهان 2
در جدول رده‌بندی با توجه به برد حساس شهرداری بم، این تیم با 8 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. شهرداری سیرجان با 7 امتیاز دوم است، تیم‌های سپاهان و وچان به ترتیب با 4 و 2 امتیاز سوم و چهارم هستند.
 
 
معاوضه مهاجمان سپاهان و نساجی
نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر در شرایطی دنبال می‌شود که سپاهان تاکنون بازیکن جدیدی اضافه نکرده و محسن الغسانی و رضا دهقانی به‌صورت رسمی از جمع شاگردان محرم نویدکیا جدا شده‌اند اما زردپوشان اصفهان برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک بازیکن هستند. سپاهان برای بهبود وضعیت خط حمله‌اش به دنبال جذب کریم اسلامی است اما باشگاه نساجی مازندران تاکنون رضایتنامه این مهاجم را صادر نکرده و تأکید داشته بازیکن خود را در شرایطی به تیم اصفهانی می‌دهد که روح‌الله باقری یا محمدرضا خلعتبری به نساجی بروند. کریم اسلامی که در نیم‌فصل اول نمایش خوبی در نساجی داشت و علاوه بر گلزنی، با دادن ۴ پاس گل بهترین پاسور دور رفت شد، اکنون در آستانه انتقال به سپاهان است و اگر باقری یا خلعتبری راهی نساجی شوند، این انتقال نهایی خواهد شد. نساجی مازندران تاکنون ۶ بازیکن جدید جذب کرده اما سه بازیکن را هم در خط حمله از دست داده و برای اضافه کردن مهاجم و صدور رضایتنامه اسلامی، خلعتبری یا باقری را می‌خواهد و منتظر حضور یکی از این دو بازیکن سپاهان در قائم‌شهر است.
 
 
شهرخودرو سرانجام واگذار شد
با موافقت اعضای حاضر در جلسه بررسی مشکلات شهرخودرو، امتیاز این تیم به اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار شد. باشگاه شهرخودرو که مشکلات مالی بسیار زیادی را تجربه می‌کند، سرانجام تکلیفش مشخص شد و به اداره کل ورزش و جوانان استان رسید. در جلسه‌ای که مسئولان ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور داشتند، نماینده تام‌الاختیار فرهاد حمیداوی هم حاضر بود و موافقت خود را با این واگذاری اعلام کرد. فرهاد حمیداوی در اواسط لیگ هجدهم مسئولیت شهرخودرو را برعهده گرفت و به‌عنوان مالک در این تیم فعالیت کرد. او حتی نام باشگاه را از پدیده به شهر خودرو تغییر داد و در این دو سال همیشه فردی پرسروصدا در فوتبال ایران بود. حالا با واگذاری شهرخودرو باید دید که سرنوشت این تیم چه خواهد شد و چه مدلی برای اداره آن برگزیده می‌شود. فرزاد فتاحی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از واگذاری شهرخودرو خبر داد.
 
 
جلالی: از تراکتور امتیاز می‌گیریم
نساجی، تیم پانزدهم جدول امروز میهمان تراکتور است و مجید جلالی امیدوار است که تیمش بتواند در تبریز امتیاز بگیرد. جلالی در هفته دوازدهم جانشین فاضلی شد، ولی در پنج بازی اخیر نتوانسته نساجی را متحول کند و حاصل کارش چهار شکست و یک تساوی بوده. تنها امتیاز نساجی با جلالی به تساوی خانگی هفته گذشته با آلومینیوم اراک برمی‌گردد و این مربی باسابقه امیدوار است که تیمش بتواند از تبریز هم با دست پر برگردد. سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور گفت: «یک موضوع مسلم است که در شرایط حساسی هستیم ولی به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم این موضوع روی ما تأثیر منفی داشته باشد. برعکس شرایط را درک کردیم و می‌خواهیم از تراکتور امتیاز بگیریم.» جلالی ادامه داد: «ما در همه ابعاد در حال پیشروی و پیشرفت هستیم و به نظرم می‌توانیم بازی خوبی ارائه دهیم. چندین بار بازی‌های تراکتور به ویژه مسابقه اخیرشان را با دقت کامل نگاه کردیم و فکر می‌کنم ان‌شاءالله همه چیز برای امتیازگیری ما آماده است.» 

Page Generated in 0.0049 sec