printlogo


کد خبر: 225897تاریخ: 1399/12/16 00:00
سوژه

اقدام عجیب سیرجانی‌ها قبل از دربی کرمان
ربیعی نشست خبری را تحریم کرد
صفحه رسمی هیأت فوتبال سیرجان در اینستاگرام پیش از برگزاری دربی کرمان، اقدام به خبررسانی‌های عجیبی علیه مس رفسنجان کرده است. هیأت فوتبال سیرجان پیش از مصاف گل‌گهر و مس رفسنجان، اقدام به انتشار خبرهایی در مورد رقم قرارداد مهدی کیانی خرید جدید نارنجی‌پوشان کرمانی کرده و بازیکنان این تیم را هم تگ کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که پرداختن به چنین مسائلی معمولاً در حوزه اختیارات هیأت‌های فوتبال نیست و به همین دلیل محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان حضور در نشست خبری پیش از دربی کرمان را تحریم و در کنفرانس حضور پیدا کرد. در بازی رفت دو تیم هم حاشیه‌های زیادی قبل از این دربی کرمانی ایجاد شد، که حول محور محل اقامت گل‌گهر سیرجان در رفسنجان بود؛ با این حال اعضای تیم مس، هتل محل اقامت خود را به دلیل میهمان‌نواز بودن خود خالی کردند تا گل‌گهری‌ها که به کیفیت سایر هتل‌های شهر رفسنجان انتقاد داشتند، بتوانند در بهترین هتل شهر مستقر شوند. پس از این ماجراها البته تیم‌های دیگر نظیر تراکتور، استقلال و سپاهان نیز برای مصاف با مس به رفسنجان سفر کردند، ولی برخلاف گل‌گهر که حاضر به اقامت همزمان با تیم میزبان نشده بود، در هتل هیلان که تنها هتل مناسب شهر به شمار می‌رود، مستقر شدند. حالا و در آستانه بازی برگشت دربی کرمان در لیگ بیستم، با اقدامی که صفحه رسمی هیأت فوتبال سیرجان انجام داده، حاشیه‌های جدیدی این بازی را تحت تأثیر خودش قرار داده و به نظر می‌رسد این بار دیگر مسی‌ها قصد کوتاه آمدن ندارند.
 
 
صادقی: بازی ما و نفت مسجدسلیمان برنده دارد
ابراهیم صادقی سرمربی سایپا که تیمش را برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان آماده کرده، معتقد است دو تیم به تساوی بسنده نخواهند کرد: «می‌دانیم امروز چه نوع بازی پیش رو داریم. شناخت خیلی خوبی نسبت به حریف داریم. به نظرم با توجه به اینکه تغییر سرمربی دادند ولی با همان سیستم کار می‌کنند. می‌دانیم بازی خیلی مهمی داریم و نتیجه بازی امروز خیلی می‌تواند به ما برای پیشرفت در جدول کمک کند. نخستین هدف ما این است که کیفیت فنی‌مان را حفظ کنیم و بعد نتیجه لازم را به دست بیاوریم. مسجدسلیمان تیمی است که فضاها را می‌بندد، سخت می‌دود و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. ما در فرصتی که داشتیم، تمرین کردیم و انگیزه لازم را در تیمم می‌بینم که نتیجه لازم را به دست بیاوریم. امیدوارم خدا هم کمک کند و به نتیجه دلخواه برسیم.» صادقی در مورد جدایی پیروز قربانی از سایپا و حضورش در تیم استقلال که در نهایت منتفی شد، می‌گوید: «مدیریت باشگاه استقلال این درخواست را از باشگاه ما داشت. مدیرعامل ما هم در این خصوص به من اختیار داد. من هم با توجه به اینکه قربانی چندین سال در استقلال بازی کرده و احساس کردم دوست دارد به این تیم برود، دوست نداشتم این فرصت را از او بگیرم و رضایت دادم. باشگاه ما هم به استقلال اعلام کرد اگر قربانی تمایل داشته باشد ما مانعی نداریم. در هر صورت پیروز قربانی بعد از چند ساعتی که فکر و مشورت کرد، تصمیم گرفت در باشگاه خودمان کارش را ادامه دهد، ما هم استقبال کردیم. کلیات کار این بود و این عین صداقت بود.»
 
 
یزدی: کوچکترین لغزش داوران به ما لطمه می‌زند
داریوش یزدی، سرمربی نفت مسجدسلیمان قبل از بازی با سایپا از داوران خواست با دقت بیشتری، بازی‌ها را قضاوت کنند: «می‌دانیم بازی سختی مقابل سایپا داریم. سایپا یکی از تیم‌های جوان و خوب لیگ است. ما برای امروز تیم کاملاً آماده‌ای هستیم و امیدواریم برنامه‌هایی را که در این چند روز تمرین کردیم به نمایش بگذاریم و کیفیت خوبی داشته باشیم تا نیازهایی که روز بازی وجود دارد را پاسخ دهیم. در بازی گذشته ما یک اشتباه مهلک داوری داشتیم. وقتی ما تلویزیون را دیدیم، افسوس خوردیم که چرا داور باید آن اشتباه را انجام دهد که به ضرر ما تمام شود. ما علی‌رغم اینکه می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، ولی این اتفاق برای ما رقم خورد. داوران ما همه باشرف و خوب هستند، ولی انتظار ما در نیم‌فصل دوم که مسابقات فشرده برگزار می‌شود، این است که وقتی همه تیم‌ها چه در بالای جدول و چه در پایین جدول خودشان را آماده رقابت می‌کنند، داوران هم باید حواس‌شان جمع باشد و انتظار ما هم همین است. ما تیمی جوان هستیم که تمرین می‌کنیم و کوچکترین لغزشی که از سوی داوران صورت گیرد به تیم ما لطمه می‌زند. ما تیمی نیستیم که پشتوانه زیادی داشته باشیم و در این مدتی هم که در نفت حضور دارم بیشتر به این موضوع واقف شدم. انتظار ما این است که این مسائل به گونه‌ای باشد که تیم‌ها لطمه نخورند و هر تیمی با توانایی خودش در مسابقات نتیجه بگیرد.»
 

 


Page Generated in 0.0055 sec