printlogo


کد خبر: 225894تاریخ: 1399/12/16 00:00
سولشر به دخئا، برو استراحت کن

اوضاع داوید دخئا در منچستر یونایتد بسیار مبهم است. اوله گونار سولشر به او گفته که مدتی را به اسپانیا برود و به استراحت بپردازد.
دین هندرسون، دروازه‌بان دوم یونایتد تاکنون شش بازی برای این تیم انجام داده و در دربی منچستر در ورزشگاه اتحاد هم درون دروازه این تیم خواهد بود.
دخئا به اسپانیا برگشته تا با ادورنه گارسیا، همسرش باشد. فرزند اول آنها به‌زودی به دنیا می‌آید.
سولشر گفته که بهتر است این بازیکن 30 ساله تا زمان تعطیلات دیدارهای ملی پیش خانواده‌اش باشد، هرچند که دخئا ترجیح می‌داد تا آن زمان برای یونایتد بازی کند. با رفتن موقت دخئا، هندرسون دروازه‌بان اصلی یونایتد می‌شود و به این ترتیب، مشخص نیست آینده دخئا چه خواهد شد.
هندرسون 23 ساله بارها گفته که دوست دارد دروازه‌بان اول یونایتد و تیم ملی انگلیس باشد. او دو فصل را به صورت قرضی در شفیلد یونایتد گذراند و در این فصل به یونایتد برگشته است.
هندرسون از اینکه در این فصل به او چندان بازی نرسیده ناراحت است و گفته این می‌تواند روی دعوت شدنش به تیم ملی انگلیس تأثیرگذار باشد.
او در بازی چهارشنبه در خانه کریستال پالاس جانشین دخئا شد و مقابل منچستر سیتی و وستهم در لیگ، در دو بازی لیگ اروپا برابر میلان و دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی در خانه لستر هم همچنان درون دروازه می‌ایستد.
اگر او در این بازی‌ها بدرخشد، کار برای بازگشت دخئا به ترکیب تیم بسیار سخت خواهد شد. سولشر پیش‌تر با وجود اشتباهات مرگبار دخئا، همچنان به او اعتماد داشت، ولی حالا ممکن است اوضاع 
تغییر کند.

Page Generated in 0.0056 sec