printlogo


کد خبر: 225893تاریخ: 1399/12/16 00:00
حبیب: هر روز با رونالدو حرف می‌زنم

حبیب نورمحمدف درباره دوستی‌اش با کریستیانو رونالدو صحبت کرده است. پیش‌تر تصاویری از قهرمان سبک‌وزن UFC در کنار ستاره یوونتوس منتشر شده بود.
او حالا گفته که آنها تقریباً هر روز با هم حرف می‌زنند و یکی از موضوعات اصلی صحبت‌شان هم کریستیانو جونیور است.
حبیب 32 ساله به کانال یوتیوب کراساوا گفته است: «ما بارها حرف زده‌ایم؛ تقریباً هر روز. زمانی که هم را دیدیم، درباره این صحبت کردیم که انگیزه‌مان از کجا می‌آید. او به من گفت که می‌خواهد پسرش جانشینش شود. زمانی که کریستیانو بچه بود، رویایش داشتن یک جفت کفش ساده بود اما حالا پسر او همه چیز دارد. او می‌ترسد که پسرش مانند او مشتاق نباشد و به اندازه او اراده نداشته باشد. آن اراده است که مردم را به پیش می‌راند. آنها می‌خواهند به دستاورد برسند. زمانی که همه چیز را دارید، سخت بتوانید انگیزه مناسب را پیدا کنید. زمانی که او به من این را گفت، نمی‌گویم غافلگیر شدم، بلکه از شنیدن حرف‌هایش لذت بردم. به نظرم او به عنوان یک فرد، با یک، دو یا سه قهرمانی راضی نمی‌شود.»
برخی بر این باورند که دوران بازی رونالدو 36 ساله دیگر دارد تمام می‌شود اما دوست او می‌گوید رونالدو چند سال دیگر می‌تواند در اوج بازی کند. او گفت: «رونالدو اخیراً به 30امین قهرمانی‌اش رسید و بهترین گلزن تاریخ است. به نظرم او دو، سه فصل دیگر به بازی ادامه خواهد داد.»
حبیب در اکتبر گذشته و پس از شکست دادن جاستین گاتیه در جزیره مبارزه، دوران ورزشی‌اش را به پایان رساند. او 29 برد کسب کرد و هیچ باختی هم نداشت.
 

Page Generated in 0.0058 sec