printlogo


کد خبر: 223794تاریخ: 1399/11/11 00:00
لژیونرها

تمجید قطری‌ها از هافبک تیم ملی
اعتماد لاموشی به علی کریمی
در آستانه شروع مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها، نشریه «الوطن» قطر گزارشی را از تیم الدحیل، نماینده قطر و یکی از تیم‌های آسیایی حاضر در این مسابقات در کنار اولسان هیوندای کره‌جنوبی منتشر کرده است. بخشی از این گزارش به بررسی عملکرد بازیکنان این تیم از جمله علی کریمی هافبک ایرانی اختصاص دارد. این نشریه درباره هافبک تیم ملی ایران نوشت: «بازیکن دیگری که الدحیل در نقل و انتقالات زمستانی آن ‌را بعد از عملکرد خوبش در نیم فصل اول لیگ ستارگان جذب کرد، علی کریمی بازیکن سابق تیم قطر اس سی است. علی کریمی با توجه به آمار و ارقام یکی از بهترین نقل و انتقالات زمستانی بود. صبری لاموشی، سرمربی الدحیل برای حفظ تعادل خط میانی به کریمی اعتماد می‌کند. این بازیکن در مسابقات اخیر سطح خوبی داشته است و انتظار می‌رود در جام جهانی باشگاه‌ها چیزهای زیادی به الدحیل اضافه کند.»
 
 
تمجید استگمن از مهاجم ایرانی زووله
گوچی یک حرفه‌ای به تمام معنا است
رضا قوچان‌نژاد تعویض طلایی یان استگمن، سرمربی زووله در این فصل بوده و هر وقت به میدان آمده است تأثیر زیادی در تیم خود داشته و توانسته به تیمش کمک کند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورد. یان استگمن، سرمربی تیم زووله از عملکرد رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تمجید کرد و گفت:‌ «قوچان‌نژاد یک حرفه‌ای به تمام معناست. وقتی می‌بینید او با چه شدتی هر روز تمرین می‌کند تا بهتر و بهتر شود برای من قابل ستایش است. او باعث می‌شود تا بقیه بازیکنان بخصوص بازیکنان جوان او را الگو قرار بدهند و عملکرد آنها نیز بهتر شود. من از حضور رضا در تیم بسیار خوشحال هستم و او را دوست دارم و خوشحالم که به بازیکن مؤثری برای تیم تبدیل شده است.»
زووله در دیدار اخیر برابر هراکلس به تساوی دو بر دو رسید که یکی از گل‌های این تیم را قوچان‌نژاد به ثمر رساند. این تیم هلندی شنبه باید برابر اوترخت قرار بگیرد و باید دید مهاجم ایرانی در این دیدار نیز موفق به باز کردن دروازه حریف می‌شود یا خیر.
 
 
تساوی برنتفورد مقابل سوانسی
بازگشت قدوس به نیمکت!
دیدار تیم‌های سوانسی و برنتفورد در چارچوب هفته بیست‌وپنجم چمپیونشیپ انگلیس با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا تاریکو فوسو در دقیقه 74 برای برنتفورد گل زد و گل تساوی سوانسی هم چهار دقیقه بعد توسط کونور هوریهان به دست آمد. سامان قدوس به‌عنوان سومین بازیکن تعویضی برنتفورد از دقیقه 86 این مسابقه وارد میدان شد. قدوس که در بازی‌های اخیر برنتفورد یا گل زده و یا پاس گل داده، دوباره روی نیمکت نشسته و مشخص نیست چرا توماس فرانک از این ستاره ایرانی به عنوان بازیکن ثابت استفاده نکرده است. در جدول رده‌بندی چمپیونشیپ انگلیس تیم برنتفورد با 45 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده و امیدوار است با ادامه این روند بتواند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد.
 
 
آ.ا.ک باخت، انصاری‌فرد یک نیمه بازی کرد
کریم دوباره در نقش بازیکن ذخیره
در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم آ.ا.ک آتن که کریم انصاری‌فرد را مثل سه بازی اخیرش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در ورزشگاه اسپیروس لوئیز به مصاف تیم رده یازدهمی جیانینا رفت. یاران انصاری‌فرد که پس از کسب چهار پیروزی در سوپر لیگ و یک برد در جام حذفی یونان، در دیدار اخیرشان متوقف شده بودند، این بار هم نتوانستند به روند بردهای خود برگردند و در دیدار خانگی مقابل جیانینا شکست خوردند. تیم فوتبال آ.ا.ک آتن با نتیجه دو بر صفر مقابل جیانینا شکست خورد تا ۳۷ امتیازی و در رده سوم جدول سوپر لیگ یونان بماند و فرصت صعود به رتبه دوم را از دست بدهد. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی آ.ا.ک آتن که در این فصل ۱۶ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده و هفت گل به ثمر رسانده، این بار هم از ابتدای نیمه دوم به ترکیب تیمش مقابل جیانینا اضافه شد ولی نتوانست مانع از باخت شود.

Page Generated in 0.0060 sec