printlogo


کد خبر: 223783تاریخ: 1399/11/11 00:00
خبر

 رضاوند محروم شد
آرش رضاوند با دریافت کارت زرد از پیام حیدری در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان دیدار آینده تیمش مقابل نساجی مازندران را از دست داد. او با دریافت این اخطار 4کارته شد. استقلال روز جمعه آینده به مصاف نساجی می‌رود. استقلال روز گذشته می‌توانست پیروز شود و بدون نگرانی به صدرنشینی ادامه دهد اما تغییر سیستم و ترکیب استقلال توسط فکری باعث شد تا این تیم به تساوی رضایت دهد.
 
تصویر میناوند روی سکوها
استقلال از ساعت ۱۵ دیروز جمعه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر رفت. 
در محل بازی دو تیم در ورزشگاه بهنام محمدی، تصویری از مهرداد میناوند پیشکسوت تیم پرسپولیس که اخیراً دار فانی را وداع گفته است، نصب شده بود.
 میناوند چهارشنبه شب گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت. استقلال در بازی دیروز به نتیجه تساوی رضایت داد تا دلخوش به بازی‌های بعدی باشد.
 
تعریف و تمجید از داوری بازی
حسین عسگری رئیس سابق دپارتمان داوری درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اینطور گفت: «اتفاق خاصی در مسابقه نیفتاد و حیدری بازی را خیلی خوب کنترل کرد. او به موقع از کارت‌های خود استفاده کرد و به درستی به یزدانی و رضاوند اخطار داد. مدافع نفت هم به شدت اعتراض کرد که به درستی کارت زرد گرفت. فقط کمک داور دوم مسابقه باید تجربه خود را افزایش دهد. او بر بازی مسلط نبود و در جاگیری‌ها ضعف داشت.»
 

Page Generated in 0.0053 sec