printlogo


کد خبر: 223781تاریخ: 1399/11/11 00:00
خبر

تخلفات صدور مجوز بررسی می‌شود 
کارگروه ویژه برای واردات موتور
سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی از تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی تخلف در اعطای مجوزهای واردات موتورسیکلت و ساماندهی این موضوع خبر داد. محمدرضا مقصودلو درباره موضوع تخلف در صدور مجوز واردات موتورسیکلت به افرادی غیر از قهرمانان ورزشی این رشته، گفت: «در این ‌باره کارگروهی را تشکیل دادیم تا به بررسی این موضوع و همچنین حل مشکل ترخیص موتورسیکلت ورزشکاران از گمرک بپردازد. در این کارگروه مشخص می‌شود که چه افرادی مستحق گرفتن مجوز برای واردات موتورسیکلت بوده‌اند و همچنین قرار است از این پس صدور مجوز برای واردات موتورسیکلت تنها با تأیید این کارگروه و فقط به قهرمانان ورزشی این رشته اختصاص داده شود.» سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ادامه داد: «یکسری از قهرمانان ما با وجود شایستگی در گرفتن مجوز واردات موتورسیکلت، تمکن مالی لازم را ندارند اما سعی ما در کارگروه این است که به هر شکل ممکن موتورسیکلت‌های وارداتی در نهایت در اختیار ورزشکاران قرار گیرد و دست دیگر افراد از آن کوتاه شود. از این پس برای صدور مجوز مدارک ورزشکاران به صورت دقیق در کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، مجوز صادر می‌شود.»
او در پاسخ به اینکه هر کدام از قهرمانان چند مرتبه می‌توانند مجوز واردات موتورسیکلت دریافت کنند، گفت: «قهرمانان ما هر ۲ سال یک بار می‌توانند برای گرفتن مجوز واردات یک موتورسیکلت اقدام کنند. بعد از ۲ سال استفاده از موتورسیکلت می‌توانند آن را بفروشند و موتور دیگری را وارد کنند. ما با تشکیل این کارگروه کاری خواهیم کرد که مجوز فقط به قهرمانان داده شود و آنها سودش را ببرند.»
مقصودلو در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود چه تعداد مجوز واردات موتورسیکلت به افراد غیر از قهرمانان داده شده، گفت: «این مباحث باید در کارگروه مورد بررسی قرار گیرد که اولین جلسه آن شنبه برگزار می‌شود. در این کارگروه نمایندگانی از حوزه‌های مختلف حضور دارند و قطعاً تمامی مسائل را بررسی می‌کنند. ما یوزر پسورد سیستمی که نشان دهد چه کسانی مجوز گرفته‌اند را نداشتیم که این مشکل با هماهنگی‌های لازم حل شد و ان‌شاءالله مورد بررسی قرار می‌گیرد.» او در پایان تأکید کرد که در رابطه با اتفاق‌های قبل از 29 آذر ماه – که او سرپرست این فدراسیون شده – نسبت به هیچ موضوعی پاسخگو نیست.
 
 
پایان لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سایپا
آخرین روز از مسابقات لیگ برتر والیبال زنان با برتری سایپا و ذوب‌آهن و در نهایت قهرمانی سایپا به پایان رسید.
در جریان بازی‌های روز آخر، ذوب‌آهن ۳ بر صفر مقابل شهرداری قزوین به برتری رسید و نایب‌قهرمان شد.
در آخرین بازی هم سایپا و پیکان به مصاف هم رفتند. سایپا که پیش از این قهرمانی‌اش در لیگ قطعی شده بود، موفق شد در آخرین بازی خود پیکان را از پیش رو بردارد تا بدون باخت قهرمانی را جشن بگیرد. در جدول رده‌بندی سایپا قهرمان شد. ذوب‌آهن، پیکان و شهرداری قزوین دوم تا چهارم شدند. تیم‌های سروقامتان بابل، اکسون، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس هم عناوین پنجم تا هشتم را به دست آوردند. معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده و طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا محمدیان نایب رئیس زنان و مهناز شاددل مشاور امور بانوان در سالن حضور داشتند.

 


Page Generated in 0.0056 sec