printlogo


کد خبر: 223777تاریخ: 1399/11/11 00:00
خبر

 دومین شکست پیاپی لیکرز
لبران جیمز هفت شوت اول خود را به امتیاز تبدیل کرد و به نظر می‌رسید می‌تواند در غیاب آنتونی دیویس، لس‌آنجلس لیکرز را به پیروزی برساند اما او سپس به عقب نشست و دیگر نتوانست آن قدرت گلزنی‌اش را پیدا کند. جیمز در نیمه دوم مسابقه تنها دو امتیاز گرفت و لیکرز مقابل دترویت پیستونز با نتیجه 107 بر 92 شکست خورد. این دومین باخت پیاپی لیکرز بود. 
جیمز گفت: «در اوایل بازی به نظرم اوضاعم واقعاً خوب بود و بعد از آن هم بسیاری از هم‌تیمی‌های من در جریان بازی حضوری فعال داشتند. من چند ضربه را از دست دادم، ضرباتی که در شرایط معمول آنها را به امتیاز تبدیل می‌کردم.» بلیک گریفین 23 امتیاز برای پیستونز کسب کرد. آنها هفته عجیبی را پشت سر گذاشتند، که در آن تیم‌های سونتی سیکسرز و لیکرز را بردند اما در این میان به کلیولند باختند.
گریفین گفت: «به نظرم ما واقعاً خوب بودیم. من به روش بازی همه‌مان افتخار می‌کنم.» جیمز 22 امتیاز گرفت و 10 پاس گل هم داد. لیکرز چهارشنبه در فیلادلفیا با اختلاف تنها یک امتیاز باخته بود و حالا قهرمان فصل پیش این رقابت‌ها، برای اولین بار پس از پلی‌آف فصل گذشته، در دو بازی پیاپی می‌بازد. دترویت در فاصله 6 دقیقه و 54 ثانیه به پایان مسابقه، با یک امتیاز پیش بود که گریفین ضربه‌ای سه‌امتیازی را به ثمر رساند و آنها 16 امتیاز پیاپی گرفتند. لیکرز در طول تقریباً هفت دقیقه حتی یک امتیاز هم نگرفت. فرانک فوگل، مربی لیکرز گفت: «نمی‌دانم که آیا بنزین ما تمام شد یا چه شد. ما در نیمه دوم مسابقه ضرباهنگ خوبی نداشتیم.» 
وین الینگتون هم در این بازی 20 امتیاز برای پیستونز گرفت.
  
 
سختی‌های قرنطینه در اوپن استرالیا
برخی بازیکنان حاضر در اوپن استرالیا پس از دو هفته قرنطینه، سرانجام هتل‌هایشان را ترک کردند اما آنهایی که بیشتر از بقیه در هتل ماندند، در شبکه‌های اجتماعی نارضایتی خود را ابراز کردند.
بازیکنان، بسته به زمان پروازشان، از پنجشنبه تا فردا قرنطینه را ترک می‌کنند. آنها 14 روز را باید در قرنطینه می‌گذراندند اما بازیکنانی که در «قرنطینه سخت» هستند باید یک روز بیشتر صبر کنند.
در ابتدا به بازیکنان اجازه داده شده بود که در روز، برای 5 ساعت اتاقشان را ترک کرده و تمرین کنند اما 72 تنیسور بودند که در سه پرواز چارتر به استرالیا رفتند که در آن پروازها برخی افراد مبتلا به ویروس کرونا بودند. این تنیسورها مجبور شدند تمامی 14 روز را در اتاق‌هایشان بگذرانند و به این ترتیب آماده‌سازی برای مسابقات برایشان بسیار دشوار بوده است.
تنیس سندگرن، تنیسور شماره 49 دنیا که اهل آمریکا است، از این اوضاع ناراضی است. او در اینستاگرام نوشت: «من همین حالا دریافتم که تا نیمه‌شب فردا باید در اتاقم بمانم. آنها ما را نزدیک به 15 روز در این اتاق نگه داشته‌اند. این یعنی یک روز دیگر که در آن نمی‌توانیم تمرین کنیم. ما 16 روز تمرین نکرده‌ایم و سه روز پیاپی باید بازی کنیم... اسم من تنیس استرالیا است و من خیلی باحالم!»
سندگرن همچنین گفت که روز اولی که بازیکنان در قرنطینه سخت بوده‌اند برایشان «روز صفر» حساب شده، نه «روز اول»: «آیا آنها از صفر می‌شمارند؟»
تاکنون تست ویروس کرونای هشت نفر در این پروازهای چارتر مثبت اعلام شده، از جمله پائولو بادوسا، ورزشکار اسپانیایی.
مقامات استرالیایی در حالی به سندگرن اجازه پرواز به این کشور را دادند که او در ماه نوامبر، به ویروس کرونا مبتلا شده بود. با این حال، این کار آنها با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد. پست اینستاگرامی سندگرن باعث شد بسیاری به او حمله کنند و به او لقب «بچه‌ننه» بدهند.
اوکسانا کلاشنیکوفا، تنیسور اهل گرجستان هم از این قرنطینه عصبانی است. ریشار گاسکه، بازیکن فرانسوی، یکی از اولین افرادی بود که هتل پولمن در ملبورن را ترک کرد. این بازیکن 34ساله البته در «قرنطینه نرم» به سر می‌برد و گفته که اوضاع او در این دو هفته چندان سخت نبوده است: «می‌دانید که ما می‌توانستیم پنج ساعت در روز تمرین کنیم و مشکلی هم نداشتیم. دو ساعت تنیس بس است و البته من می‌توانستم به باشگاه بروم و با فیزیوتراپ هم جلسه داشته باشم. همه چیز عالی بود.» او البته از شرایط غذایی هم راضی است: «در فرانسه هیچ رستورانی باز نیست. پس ما خیلی خوشحالیم که در استرالیا هستیم.»
 

Page Generated in 0.0047 sec