printlogo


کد خبر: 223773تاریخ: 1399/11/11 00:00
میلان چطور از ضربات ناگهانی در امان می‌ماند ک
اردانی مالدینی، تیزهوشی پیولی

 مت سنتانجلو
 
 میلان دو باخت پیاپی برابر آتالانتا و اینترمیلان متحمل شده و قهرمان زمستانی سری A اگر می‌خواهد جایگاهش در صدر جدول را از دست ندهد، باید نقایص خود را برطرف کند و با قدرت برگردد. شنبه گذشته روسونری در بازی تقریباً بی‌نقص آتالانتا در خانه با سه گل مغلوب شد اما اینتر برابر اودینزه متوقف شد تا میلان در صدر بماند.
با وجود عملکرد فراتر از انتظار میلان، کار فوق‌العاده استفانو پیولی و بازی درخشان ستاره‌های جوان این تیم، واقعیت این است که میلان هنوز به هیچ نرسیده است. اگر می‌خواهند کار بزرگی را که شروع کرده‌اند، به آخر برسانند، نباید تمرکزشان را از دست بدهند.
سه‌شنبه اولین تست سخت میلان را برابرش قرار داد، در دیداری که هر دو تیم می‌خواستند دیگری را حذف کنند و در ضرباهنگی که ایجاد کرده، خلل به وجود آورند. پاسخ میلان به شکست سنگین برابر آتالانتا اهمیت زیادی داشت، آنها در تمام فصل دو باخت متوالی نداشتند با وجود افزایش نگران‌کننده مصدومیت و شیوع بی‌پایان ویروس کرونا که بازیکنان را از تیم دور می‌کرد. پیولی در برابر تیم آنتونیو کونته با ترکیبی قوی به دنبال پیروزی بود هرچند مصدومیت زودهنگام سیمون کیائر ضربه بزرگی بود. اگرچه فیکایو توموری نمایش قابل قبولی داشت اما از دست دادن مدافع دانمارکی درس سختی برای پیولی بود. بازی پرجنجال دو تیم یک دربی کلاسیک میلان بود، از درگیری و اخراج تا گل زیبای کریستین اریکسن که برد اینتر را رقم زد. اگر شما به نیمه پر لیوان نگاه کنید، این شکست چندان هم بد نیست اما پیولی چطور تیمش را آماده می‌کند؟ شاید استفاده چرخشی از بازیکنان کلیدی در دستور کار قرار گیرد و این بهترین زمان است.بعد از سه بازی روی کاغذ آسان در لیگ با ستاره سرخ بلگراد در لیگ اروپا روبه‌رو می‌شوند و قبل از بازی برگشت با اینتر دیدار می‌کنند اما این سه بازی فرصت خوبی است برای اینکه خط دفاعی آزاردیده و خط میانی خسته استراحتی بکنند. هاکان چالهان اوغلو، اسماعیل بن ناصر و ماتئو گابیا باید خیلی زود به ترکیب برگردند و به قول آدریانو گالیانی، خریدهای جدید تیم شوند. نبود بازیساز ترک کاملاً به چشم آمد، خلاقیت، پاسکاری مؤثر، ضربه آخر و بازی هماهنگ او با زلاتان ابراهیموویچ یک بار دیگر باید میلان را راه بیندازد. بن ناصر می‌تواند دوباره در کنار فرانک کسیه، متعادل‌ترین زوج خط میانی سری A را تشکیل دهند. اینکه کیائر و کسیه دو بازیکن پرکار ترکیب اصلی فرصتی برای استراحت به دست بیاورند، باید مورد توجه پیولی قرار گیرد. آمدن سوالیهو مایته، ماریو مانجوکیچ و توموری به اندازه کافی تیم پیولی را تقویت می‌کند که بتواند از خط پایان عبور کند. پائولو مالدینی و مدیریت تیم این شرایط را برای مربی فراهم کرده‌اند و برای همین شایسته تقدیر هستند. اگر همه چیز با برنامه پیش رود، میلان به عنوان قهرمان به لیگ قهرمانان اروپا برمی‌گردد یعنی جایی که به آن تعلق دارد.
منبع: فوتبال ایتالیا
 

Page Generated in 0.0047 sec