printlogo


کد خبر: 223729تاریخ: 1399/11/9 00:00
مصاحبه و خبر

ماجرای کنایه زلاتان به مادر لوکاکو
زلاتان ابراهیموویچ اعتقاد ندارد که به روملو لوکاکو توهین نژادی کرده است. اینتر در جام حذفی میلان را با نتیجه دو بر یک برد و ایبرا در این مسابقه اخراج شد. او با لوکاکو درگیری لفظی پیدا کرد.
به نظر می‌رسد که لوکاکو به هم‌تیمی سابقش در منچستر یونایتد گفته که بیرون ورزشگاه او را می‌بیند، و ایبرا هم گفته: «باشد، به مادرت زنگ بزن». این حرف او باعث عصبانیت این بازیکن بلژیکی شده و زلاتان سپس برای اینکه ماجرا را روشن کند، گفته: «بگو او برایت از این مسخره‌بازی‌های وودو انجام بدهد».
برخی گفته‌اند که حرف زلاتان نژادپرستانه بوده اما کارشناسان اسکای اسپورت ایتالیا بر این باورند که این حرف ارتباطی به نژاد نداشته است.
ایبرا به حرف‌های فرهاد مشیری، سهامدار اصلی اورتون اشاره کرده که در ژانویه 2018 گفته بود: «ما به او پیشنهادی بهتر از چلسی ارائه دادیم و ایجنت او به فینچ فارم آمد تا قرارداد را امضا کند. رابرت الستون، مدیر اجرایی اورتون هم بود، و همه چیز آماده بود. چند خبرنگار هم بیرون منتظر بودند اما روملو در جلسه به مادرش زنگ زد. مادرش گفت که به سفری آیینی در آفریقا یا جایی دیگر رفته، و جادوی وودو را انجام داده و این پیام را دریافت کرده که او باید به چلسی برود.»
لوکاکو این ماجرا را تکذیب کرده و البته پس از اورتون هم راهی منچستر یونایتد شد، نه چلسی. او حتی تهدید کرد که از مشیری شکایت می‌کند و درخواست غرامت خواهد کرد. یک نماینده لوکاکو گفت: «تصمیم روملو هیچ ربطی به وودو نداشت. او از این باورها فاصله دارد و به این فکر می‌کند که چطور می‌توان اقدام قضایی در این زمینه انجام داد. روملو کاتولیک بسیار معتقدی است، و وودو در زندگی و باورهای او جایی ندارد. او به برنامه‌های اورتون و پروژه آقای مشیری باور نداشت. به همین دلیل بود که نمی‌خواست تحت هیچ شرایطی قرارداد امضا کند. او می‌خواست گام بعدی را در دوران بازی‌اش بردارد و به دنبال رفتن بود.»
اما آن ماجرا تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها شد و حالا هم ابراهیموویچ از آن استفاده کرده تا خشم این مهاجم را برانگیزد.
 
 
داستان اسرارآمیز دو گاوصندوق مارادونا چیست؟
دو ماه پس از مرگ دیگو مارادونا، همچنان معماهای زیادی درباره او وجود دارد. نبرد بر سر ارث و میراث او ادامه دارد. کلودیا ویافانه، همسر سابق او، دالما، جیانینا، دیگو، جانا، و دیگو فرناندو، فرزندان رسمی‌اش و افرادی که تلاش می‌کنند خود را به‌عنوان بستگان مارادونا معرفی کنند، همه به دنبال کسب سهمی از این ارث هستند. ماجرای تقسیم ارث مارادونا بسیار پیچیده است، چرا که او وصیتنامه‌ای ندارد و محاسبه ارزش املاک او در سرتاسر دنیا کاری بسیار دشوار است. او دارایی‌های متعددی دارد، از یک خودرو هونتا اوورکامر آمفیبیوس، تا انگشتر الماس‌نشانی که در دوران ریاستش بر باشگاه دینامو برست به او داده شد، تا یک خودرو رولز رویس گوست. یک سایت ارزش دارایی‌های او را حدود 75 میلیون دلار تخمین زده است اما بزرگترین معما هنوز حل نشده است؛ اینکه او در دو گاوصندوقی که در دبی دارد، چه چیزهایی گذاشته است. یک دوست صمیمی مارادونا گفته: «او برخی چیزها را در آن گاوصندوق‌ها نگه داشته است و فقط خودش می‌دانسته که چه چیزهایی در آنها است. شاید درهم باشد، شاید ساعت، یا دلار، یا اصلاً هیچ. این دو گاوصندوق در دو سال گذشته باز نشده‌اند.»
 
 
ستاره آتالانتا به سویا پیوست
پاپو گومس پس از آنکه با جان‌پیرو گاسپرینی، مربی آتالانتا دچار مشکلات جدی شد، سرانجام به سویا پیوست. پیش از آخرین بازی آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود که مشخص شد این دو نفر با هم مشکل دارند. بسیاری بر این باور بودند که تصمیم باشگاه، جدایی گاسپرینی خواهد بود اما آنها گومس را واگذار کردند.
مونچی و سویا در طول پنجره ژانویه بر سر این انتقال کار کردند و توانستند با غلبه بر رقبای ایتالیایی خود، به‌ویژه یوونتوس، این بازیکن را جذب کنند. ارزش این قرارداد تا 7 میلیون یورو است.
 

 


Page Generated in 0.0055 sec