printlogo


کد خبر: 223722تاریخ: 1399/11/9 00:00
مصاحبه و خبر

نمایندگان ایران آماده کسب کرسی جهانی
سوریان: کار سختی در پیش داریم
به منظور کسب کرسی‌های اتحادیه جهانی جلسه نمایندگان فدراسیون کشتی برگزار شد. در ادامه اقدامات فدراسیون کشتی به منظور کسب کرسی‌های اتحادیه جهانی، جلسه نمایندگان معرفی شده فدراسیون کشتی، در محل فدراسیون کشتی برگزار شد. در این جلسه با حضور عباس جدیدی، حمید سوریان نایب رئیس، سیدجلال عسگری دبیر و سعید یوسفی مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون در مورد برنامه‌های فدراسیون کشتی به منظور حضور نمایندگان کشورمان در انتخابات پیش روی کرسی‌های اتحادیه جهانی از جمله شورای کشتی آسیا و هیأت اجرایی اتحادیه جهانی بحث و تبادل نظر شد. عباس جدیدی نماینده کشورمان برای کسب کرسی در شورای آسیا با بیان اینکه برای کسب رأی در این انتخابات نیاز به رأی کشورهای همسایه داریم، گفت: «اقدامات فدراسیون در این زمینه بسیار مؤثر است.»
حمید سوریان نیز با تأکید بر مصمم بودن فدراسیون برای کسب 2 کرسی دبیرکلی شورای کشتی آسیا و عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی از برنامه‌ریزی برای موفقیت در این راه خبر داد: «کسب این کرسی‌ها کار بسیار سختی است اما فدراسیون کشتی تمام تلاش و رایزنی‌های خود را به منظور تحقق این اهداف انجام می‌دهد.»
 
 
حضور تیم کشتی ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان
رضایی: تیم قدرتمندی به ترکیه اعزام می‌کنیم
رئیس انجمن کشتی ناشنوایان از اعزام تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به مسابقات قهرمانی جهان خرداد سال آینده در ترکیه خبر داد. علیرضا رضایی رئیس انجمن کشتی فدراسیون ناشنوایان با اعلام این خبر گفت: «مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان قرار بود خرداد امسال به میزبانی ترکیه برگزار شود که به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد که با پیشنهاد میزبان این مسابقات خرداد سال آینده دوباره در ترکیه برگزار می‌شود. برای حضور موفق در این مسابقات که حکم انتخابی المپیک برای کشتی‌گیران فرنگی و آزاد را دارد، ۲ مرحله اردوی آمادگی از اسفند تا پایان سال در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان با هماهنگی کادر فنی پیش‌بینی شده تا در جریان وضعیت بدنی و فنی کشتی‌گیران قرار بگیریم.» رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده‌سازی تیم برای شرکت در قهرمانی جهان دارید یا خیر، ادامه داد: «چون سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور کشتی ناشنوایان در تمام رده‌های سنی برگزار شد، از دل این مسابقات کشتی‌گیران برتر با نظر کادر فنی شناسایی و به تیم ملی دعوت شدند، بنابراین در زمان باقی‌مانده با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکلی برای آماده‌سازی تیم نداریم. ضمن اینکه با برنامه بدنسازی و تمرینات فشرده‌ای که کادر فنی برای آماده‌سازی کشتی‌گیران ناشنوا تا قبل از اعزام به ترکیه در نظر گرفته‌اند، کمبود تمرینات یک سال گذشته جبران و با تیم آماده‌ای در قهرمانی جهان شرکت می‌کنیم.»
 
 
لیگ برتر بسکتبال
رقابت حساس شیمیدر – ذوب‌آهن
لیگ برتر بسکتبال عصر امروز پیگیری می‌شود و در دیداری مهم شیمیدر قم به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. در بازی رفت شیمیدر موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد و با این شرایط اصفهانی‌ها برای جبران این شکست پا به میدان خواهند گذاشت. در سوی دیگر شیمیدر برای اینکه دومی‌اش در جدول تقریباً قطعی شود، نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد. دیدار رفت دو تیم با حواشی زیادی همراه بود و کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن به نحوه قضاوت داور مسابقه معترض بودند.
در دیگر مسابقه امروز از گروه ب شهرداری بندرعباس به مصاف آینده‌سازان می‌رود. فردا نیز شیمیدر با شهرداری بندرعباس دیدار می‌کند و ذوب‌آهن با آینده‌سازان روبه‌رو خواهد شد.

Page Generated in 0.0052 sec