printlogo


کد خبر: 223712تاریخ: 1399/11/9 00:00
سوژه

ناراحتی پاتر از آسیب‌دیدگی ستاره ایرانی
دو هفته دیگر، پایان مصدومیت جهانبخش
علیرضا جهانبخش فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. او ابتدای فصل و بعد از مصدومیت به ترکیب برایتون اضافه شد و هر وقت به میدان رفت توانست بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد. او رفته رفته به ترکیب اصلی هم رسید اما مصدومیت در جام اتحادیه باعث شده تا جهانبخش چند هفته از بازی‌های برایتون را از دست بدهد. اتفاقی که آن را باید بدشانسی بدانیم. برایتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس چهارشنبه به مصاف تیم فولام رفت. علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون که در چند بازی گذشته غایب بوده است، مقابل فولام هم حضور نداشت.
گراهام پاتر، سرمربی برایتون درباره آخرین وضعیت جهانبخش گفت: «او بازی با فولام را هم به دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ از دست داد. البته موضوع متفاوت از وضعیتی است که جهانبخش را در ابتدای این فصل تحت تأثیر قرار داد. او در بازی با نیوپورت از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. ممکن است یک هفته و نیم دیگر از میادین دور باشد؛ شاید هم دو هفته. با این حال جهانبخش پیشرفت خوبی داشته است اما برای او و خودمان ناراحتم.»
 
 
 برنامه تیم ملی تا خرداد تصویب شد
شش فروردین، پرواز به کامبوج
برنامه کامل آماده‌سازی و دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران تا خرداد سال آینده مشخص شد. تیم ملی فوتبال ایران قرار است در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طی روز‌های ۵ و ۱۰ فروردین به ترتیب به مصاف تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و کامبوج برود. تا قبل از حضور تیم ملی در این دو مسابقه، این تیم دیدار تدارکاتی نخواهد داشت. 
با این حال، اردوی تیم دراگان اسکوچیچ از روز ۲۸ اسفند آغاز خواهد شد تا تیم ملی خود را برای حضور در این دو بازی حساس آماده کند. تیم ملی پس از برگزاری بازی اول مقابل هنگ‌کنگ در تهران، روز ششم فروردین ایران را به مقصد کامبوج ترک خواهد کرد تا در روز دهم به مصاف تیم ملی این کشور برود. 
اعضای تیم ملی ایران روز یازدهم به کشور برمی‌گردند و بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند. اردوی بعدی تیم ملی از تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت. شاگردان اسکوچیچ روز ۱۷ خرداد با تیم ملی بحرین دیدار خواهند کرد و پس از آن در روز ۲۵ خرداد به مصاف تیم ملی عراق می‌روند.
 
 
امید تمایلی به جدایی از الاهلی ندارد
ابراهیمی- استقلال منتفی است
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعه بازگشت امید ابراهیمی به استقلال مطرح شده و گفته شد این بازیکن در نیم فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود اما هافبک ایرانی الاهلی قطر فعلاً در تیم خود می‌ماند. 
این بازیکن از شرایطی که در الاهلی دارد راضی است و فعلاً تصمیمی به بازگشت به فوتبال ایران نگرفته است. از سوی دیگر استقلالی‌ها تمایل دارند از ابراهیمی در نیم فصل دوم استفاده کنند اما از آنجا که این بازیکن فعلاً تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران را ندارد حضور وی در جمع آبی‌پوشان در نیم فصل دوم منتفی است. در حال حاضر فکری هنوز لیستی به باشگاه استقلال نداده اما کادر فنی این تیم در حال بررسی شرایط بازیکنان مد نظر برای نیم فصل دوم هستند که در این بین ابراهیمی نیز اعلام کرده تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد. ابراهیمی کاپیتان الاهلی است و یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec