printlogo


کد خبر: 223709تاریخ: 1399/11/9 00:00
دورخیز مهاجم ایرانی برای تصاحب کفش طلا
طارمی در تعقیب گونکالوس

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو تاکنون هفت گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده است و رقابت فشرده‌ای برای رسیدن به عنوان آقای گلی دارد. طارمی در هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال موفق شد یک گل برابر فارنسه به ثمر برساند و تعداد گل‌هایش را در این فصل به عدد هفت افزایش بدهد. در حال حاضر «پدرو گونکالوس» مهاجم اسپورتینگ با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان پرتغال است و طارمی به همراه چهار بازیکن دیگر با هفت گل در تعقیب او هستند. به نظر می‌رسد طارمی با ادامه این روند می‌تواند امسال هم مدعی جدی آقای گلی پرتغال باشد. فعلاً گونکالوس از اسپورتینگ با ۱۲ گل زده در صدر جدول بهترین گلزن‌ها ایستاده و مدعی جدی تصاحب کفش طلا است. رودریگو پینهو (ماریتیمو)، سفروویچ (بنفیکا)، سرجیو اولیویرا و مهدی طارمی (پورتو) و تیاگو (سانتاکلارا) پنج بازیکنی هستند که گونکالوس را تعقیب می‌کنند و امیدوارند بتوانند از او سبقت بگیرند.
نشریه «اوجوگو» پرتغال هم گزارش کاملی از تأثیرگذاری طارمی در تیم پورتو منتشر کرده و تیتر این گزارش را در صفحه نخست خود هم کار کرده است. اوجوگو درباره مهاجم تیم ملی نوشت: «تأثیرگذاری طارمی افزایش می‌یابد، چرا که او در مجموع ۱۰ گل به ثمر رسانده و در هفت گل دیگران تأثیرگذار بوده است. این نشان از موفقیت مهاجم ایرانی پورتو در این فصل است.»
طارمی ثابت کرده که یک مهاجم تمام‌عیار است. او در فوتبال روی زمین و روی هوا توانایی دارد، مهارت تمام‌کنندگی‌اش بالا است، در پرس گذاشتن روی مدافعان تیم حریف قدرتمند عمل می‌کند و هنر پنالتی گرفتنش هم زبانزد است. آمار طارمی نوید دهنده روزهای پربارتر برای این مهاجم در پورتو و فوتبال پرتغال است. همین روند، اگر با درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار با یوونتوس ادامه داشته باشد، باعث خواهد شد تا باشگاه پورتو از همین حالا برنامه‌های انتقال مهاجم ایرانی به تیم‌های بزرگ‌تر را پیش‌بینی کند.
 

Page Generated in 0.0045 sec