printlogo


کد خبر: 223667تاریخ: 1399/11/8 00:00
خبر

6  پرسپولیسی در تیم منتخب
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 را معرفی کرد که در این تیم 6 بازیکن پرسپولیس حضور داشتند. حامد لک، سعید آقایی، حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده (بازیکن سابق پرسپولیس و کنونی الریان)، بشار رسن (بازیکن سابق پرسپولیس و کنونی قطر) و مهدی عبدی، 6 پرسپولیسی در لیگ قهرمانان آسیا 2020 بودند که در تیم منتخب قرار گرفتند.
 
لک محروم نیست
بعد از اخطاری که حامد لک مقابل آلومینیوم اراک دریافت کرد، بسیاری از سایت‌های ورزشی از چهار اخطاره شدن و محرومیت او مقابل تیم سابقش ماشین‌‍سازی خبر دادند اما ظاهراً گلر سرخ‌ها سه اخطاره است و محروم نیست. پیش از این گفته شده بود، لک غیر از بازی اخیر در دیدار مقابل فولاد، نساجی و ذوب آهن اخطار گرفته بود، که بیژن حیدری داور بازی با ذوب آهن تأکید کرد به لک اخطار نداده است.
 
ریکاوری در دو گروه
دیروز بازیکنان ترکیب اصلی مقابل آلومینیوم، در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند. سایر بازیکنان هم در زمین پژوهشگاه نفت زیر نظر کادر فنی تمرین پرفشاری به مدت 80 دقیقه انجام دادند. پاسکاری‌های کوتاه، پاسکاری‌های تحت فشار، شوتزنی به سمت دروازه و مینی فوتبال در بخشی از زمین، از جمله بخش‌هایی بود که زیر نظر مستقیم گل محمدی انجام شد. پرسپولیس، امروز هم یک جلسه تمرین در برنامه دارد تا خودش را آماده بازی روز شنبه برابر ماشین‌سازی کند.
 
دلخوری از شورای شهر
باشگاه پرسپولیس به خاطر اینکه برای پلاک‌کوبی خیابانی به نام مرحوم جعفر کاشانی و رونمایی از سردیس او دعوت نشده بودند، از شورای شهر تهران گلایه کرد. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برای این مراسم نه از پیشکسوتان شاهین نه پرسپولیس دعوتی به عمل نیامده تا مراسمی در خور نام زنده‌یاد کاشانی برگزار شود. این باشگاه همچنین اعلام کرده پیشکسوتانی مثل حمید هاشمیان هم از این مراسم بی‌خبر بوده‌اند.

Page Generated in 0.0046 sec