printlogo


کد خبر: 223666تاریخ: 1399/11/8 00:00
سومین بازی با تماشاگر پرسپولیس خارج از خانه!
اگر تهران بود کل باشگاه محروم می‌شد

از وقتی کرونا آمده و لیگ برتر در دوران سخت ترکتازی این ویروس دنبال می‌شود، ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها محروم شده و هر بار قبل از هر مسابقه در جلسه هماهنگی تأکید می‌شود از ورود افراد متفرقه به ورزشگاه‌ها خودداری شود و هر باشگاه حق دارد به اندازه تعدادی محدود میهمان در جایگاه ویژه داشته باشد.
این مسأله حتماً در جلسه هماهنگی قبل از بازی با آلومینیوم اراک هم مطرح شده اما آن وضعی که در روز بازی با پرسپولیس دیده شد، چیز دیگری بود و چندین نفر در جایگاه ویژه راحت و بی‌دردسر بازی را از نزدیک تماشا کردند.
پرسپولیس قبل‌تر هم در دو بازی خارج از خانه‌اش، بازی‌ها را در مقابل تماشاگران متعصب تیم میهمان برگزار کرده بود. بار اول مقابل نفت مسجد سلیمان و بار دوم در مصاف با نساجی قائمشهر. در هر دو بازی هواداران دو تیم در ورزشگاه یا کنار ورزشگاه از تیم محبوب‌شان حمایت کردند اما این مسأله برای پرسپولیس امکان ندارد و پرطرفدارترین تیم ایران نمی‌تواند از حضور حتی یک هوادار در بازی‌های خانگی‌اش برخوردار باشد. اگر هم چند نفر به داخل ورزشگاه راه یابند – که با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی تدابیر سخت انتظامی چنین چیزی بعید است - احتمالاً کل باشگاه محروم می‌شود در حالی که برای حریفان شهرستانی چنین اتفاقی نیفتاده است.

Page Generated in 0.0054 sec