printlogo


کد خبر: 223665تاریخ: 1399/11/8 00:00
گل اول میزبان آفساید بود، شریفات باید نیمه اول اخراج می‌شد
ضربه بزرگ پرسپولیس از داوری در اراک

درست است که پرسپولیس در اراک نمایش چندان دلپذیری ارائه نداد و نقص‌های فنی را می‌توان در تمام خطوط این تیم پیدا کرد اما واقعیت اینکه یحیی و تیمش باز هم اسیر اشتباهات داوری شدند و در واقع این معضل تأثیر مستقیمی روی نتیجه بازی و ثبت نخستین باخت‌شان در فصل جاری داشت.
پرسپولیس در بازی با استقلال و فولاد و به زعم کادر فنی سرخ‌ها در دیدار مقابل سپاهان هم از ناحیه داوری لطمه دیده بود و با اشتباهات داوری در دیدار با آلومینیوم اراک سریال اشتباهات علیه این تیم ادامه یافت.
با بررسی صحنه‌های دیدار با آلومینیوم اراک مشخص شد، در صحنه گل اول میزبان، زننده گل در زمان ارسال توپ در موقعیت آفساید بوده و این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.
همچنین در صحنه‌ای دیگر که باز هم در نیمه اول اتفاق افتاد، داور مسابقه می‌توانست بعد از خطای اسماعیل شریفات روی احسان پهلوان که پای او را لگد کرد، به هافبک میزبان کارت زرد بدهد که اگر اینگونه می‌شد شریفات باید اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد.
با این شرایط پرسپولیس در بازی با آلومینیوم ضرر بزرگی از ناحیه داوری دید و اعضای کادر فنی این تیم حق دارند از این مسأله شاکی باشند و به تکرار اشتباهات در بازی‌های اخیر شک کنند.

Page Generated in 0.0055 sec