printlogo


کد خبر: 223660تاریخ: 1399/11/8 00:00
خبر و گزارش

حضور رسمی فاضلی در شهرخودرو
پس از تساوی برابر ماشین‌سازی و ادامه روند ناکامی‌های نساجی مازندران بود که وحید فاضلی کنار رفت و مجید جلالی بار دیگر برای نجات قرمزپوشان نساجی به قائمشهر بازگشت. فاضلی اما خیلی زود مورد توجه تیم شهرخودرو و مهدی رحمتی قرار گرفت و نماینده شهر مشهد که آنها هم شرایط ایده‌آلی در جدول رده‌بندی ندارند، برای تقویت کادر فنی خود به سراغ وحید فاضلی رفتند. بازی اخیر شهرخودرو مقابل نساجی مازندران در مشهد برگزار شد و آنطور که مهدی رحمتی پس از پایان بازی و پیروزی تیمش توضیح داد، به احترام تیم نساجی مازندران و مالکان این باشگاه، فاضلی روی نیمکت تیم حضور نداشت. دیروز اما در نهایت وحید فاضلی در تمرینات شهرخودرو حاضر شد و کارش را به‌صورت رسمی در تیم جدیدش به‌عنوان یکی از دستیاران اصلی مهدی رحمتی آغاز کرد. پیش‌تر علی‌اصغر قربانعلی‌پور، مربی شهرخودرو که در ابتدای فصل به‌عنوان دستیار مهدی رحمتی انتخاب شده بود، از این تیم جدا شده بود و حالا فاضلی قرار است پرکننده جای این مربی در شهرخودرو باشد و دیروز تمرینات تیم را در زمین شماره 2 ورزشگاه امام رضا(ع) زیر نظر گرفت. هم‌اکنون اشکان نامداری، محمد نوازی، علی سامره، رضا ناصحی و وحید فاضلی در کادر فنی به سرمربی شهرخودرو مهدی رحمتی کمک می‌کنند.
 
 
محمدی از تارتار و بازیکنان حمایت کرد
اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان ظهر دیروز در محل سالن آمفی‌تئاتر باشگاه حضور یافت و با آنها درباره مسائل مختلف به گفت‌و‌گو پرداخت. این جلسه به درخواست مدیرعامل پیکان بعد از دو شکست متوالی این تیم برگزار شد. دکتر اکبر محمدی در این نشست از بازیکنان خواست بدون توجه به اتفاقات رخ‌داده در دو بازی گذشته، نگاه‌شان به آینده باشد و تمام توان‌شان را به‌کار بگیرند تا مقابل فولاد خوزستان نتیجه مطلوبی را به دست آورند. مدیرعامل پیکان همچنین به کادر فنی، کادر پزشکی و اجرایی و بازیکنان وعده داد همچون گذشته در بحث پرداختی تیم و پاداش پیروزی‌ها و مسائل پشتیبانی از هیچ تلاشی دریغ نکند و اجازه ندهد دغدغه‌ای غیر از مسائل فنی بر تیم حاکم باشد. بعد از این جلسه محمدی به محل تمرین پیکان رفت و دقایقی با مهدی تارتار، سرمربی پیکان به گفت‌و‌گو پرداخت.
 
 
ماشین‌سازی؛ ضعیف‌ترین تیم ادوار لیگ برتر
بر خلاف فصول گذشته که ماشین‌سازی یکی از تیم‌های جان‌سخت مقابل مدعیان لیگ بود، در فصل بیستم سبزپوشان تبریزی به تیمی از پیش باخته بدل شدند و هنوز در رویای کسب اولین برد خود هستند. آنها در هفته دوازدهم هم در دوئل خانگی با فولاد خیلی زود دروازه خود را بازشده دیدند و موفق به جبران آن نشدند تا بار دیگر در حسرت پیروزی بمانند و حتی یک امتیاز هم از مصاف با شاگردان نکو برای آنها عاید نشود و با 4 امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ برتر قرار داشته باشند. ماشین‌سازی فصل را با هدایت وحید بیاتلو آغاز کرد و پس از نتایج ضعیف او، بیاتلو از سمت خود کنار رفت و نوبت به سرمربیگری اخباری رسید. سعید اخباری جوان هم نتوانسته گره از کار این تیم باز کند و حالا با شکست این هفته، ماشین‌سازی به ضعیف‌ترین تیم ادوار لیگ برتر پس از گذشته 12 هفته بدل شد، چراکه آنها توانسته‌اند از 36 امتیاز ممکن تنها 4 امتیاز را کسب کنند. پیش از این، رکورد ضعیف‌ترین تیم در اختیار استقلال اهواز لیگ پانزدهم بود اما نمایش‌های ناامیدکننده و ضعیف ماشین‌سازی باعث شد آنها هم این رکورد منفی را از آبی‌پوشان اهوازی بگیرند و حالا نام خود را به‌عنوان ضعیف‌ترین در تاریخچه لیگ برتر به ثبت برسانند.
 

Page Generated in 0.0061 sec