printlogo


کد خبر: 223653تاریخ: 1399/11/8 00:00
مصاحبه

توکلی: پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی ضعف دارد
شاهین توکلی، مدافع آلومینیوم اراک که در بازی با پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و توانست یک گل هم بزند، درباره پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی می‌گوید: «شروع بازی برای ما خوب نبود و با دریافت یک گل زودهنگام غافلگیر شدیم، ولی مسأله مهم این بود که تمرکزمان را از دست ندادیم و خیلی زود به بازی برگشتیم. کسب 3 امتیاز این بازی شرایط ما را در جدول بهتر کرد. این برد روحیه و شخصیت تیمی ما را بالاتر برد تا برای مسابقات بعدی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم.» 
توکلی در رابطه با زدن دو گل به پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و اینکه غیبت سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان چقدر در این موضوع تأثیرگذار بود، توضیح می‌دهد: «پرسپولیس نایب‌قهرمان آسیاست که در همه خطوط بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و می‌دانستیم پرسپولیس در این زمینه ضعف دارد و در نهایت هم از روی همین ضربات به آنها ضربه زدیم. ضربات ایستگاهی امید سینگ هم عالی بود و او روز خوبی را پشت ‌سر گذاشت. حسینی و کنعانی‌زادگان مدافعان باتجربه‌ای هستند و طبیعتاً غیبت آنها در این بازی تأثیرگذار بود.» مدافع آلومینیوم که در این بازی اولین گل تیمش را به ثمر رساند، ادامه می‌دهد: «خوشحالم که اولین گلم را در این فصل به ثمر رساندم و البته این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود. امیدوارم در مسابقات بعدی هم این روند را ادامه دهم و بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.»
 
 
سالاری: از نتایج خوب مس لذت می‌بریم
سالاری، دروازه‌بان مس تا پایان نیم‌فصل اول نمـــی‌توانـــد تیمش را همراهی کند و باید دور از میادین باشد. سالاری در رابطه با وضعیت مصدومیتش می‌گوید: «در دو بازی شرایط چندان خوبی نداشتم و با وجود مصدومیت به میدان رفتم. در نهایت در بازی با نفت مسجدسلیمان بود که آسیب‌دیدگی‌ام شدیدتر و همسترینگم به‌صورت کامل پاره شد. 25 روز است مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم تا این مصدومیت به‌طور کامل برطرف شود.»  دروازه‌بان مس رفسنجان در مورد اینکه چه زمانی به میادین بازخواهد گشت، توضیح می‌دهد: «روند بهبود آسیب‌دیدگی‌ام به‌خوبی طی می‌شود و می‌توانم زودتر از حد تصور برگردم ولی نظر پزشکان این است که ریسک نکنم. 3 بازی تا پایان نیم‌فصل اول باقی مانده ولی بعید است به این بازی‌ها برسم چون باید به‌صورت کامل بهبود پیدا کنم. فکر می‌کنم تا پایان نیم‌فصل اول غایب باشم.»  ناصر سالاری در مورد عملکرد داوود نوشی‌صوفیانی در خط دروازه مس می‌گوید: «خوشبختانه هم داوود عملکرد خوبی داشته و هم اینکه تیم در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته است. همه ما از این نتایج خوب لذت می‌بریم و امیدوارم مس در بازی‌های بعدی هم این روند صعودی را ادامه دهد.»
 
 
منادی: هدفم رسیدن به تیم ملی است
محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان سایپا در بازی این هفته مقابل استقلال خیلی خوب کار کرد و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا نارنجی‌پوشان به 3 امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند. منادی درباره آخرین وضعیت سایپا پس از برتری مقابل استقلال می‌گوید: «خدا را شکر شرایط‌مان خوب است و روحیه بالایی داریم. برای یک بازی خوب مقابل گل‌گهر آماده می‌شویم.» دروازه‌بان سایپا درباره درخشش خود مقابل استقلال و پرسپولیس در این فصل توضیح می‌دهد: «باید از فرشاد بختیاری‌زاده به‌دلیل تمرینات خوبی که به ما می‌دهد، تشکر کنم. امسال سال خوبی برایم است، تیم‌مان هم خوب و یکدست است.» محمدحسین اکبرمنادی درباره تعریف و تمجیدهایی که از او در هفته‌های اخیر شده و برخی لقب یاشین را برای این دروازه‌بان در نظر گرفته‌اند، می‌گوید: «طبیعتاً تمام بازیکنان مثل من دوست دارند و به‌دنبال این هستند که به تیم ملی برسند. آرزوی قلبی من هم این است که به تیم ملی برسم و از افرادی که از من تعریف می‌کنند، تشکر می‌کنم. فوتبال ورزش سختی است اما می‌خواهم به اهدافم برسم.» اکبرمنادی در رابطه با روند تیمی سایپا هم ادامه می‌دهد: «اول خواست خدا و دوم تدابیر کادر فنی سبب شد نتایج خوبی کسب کنیم. امیدواریم با درایت مربیان این روند رو به رشد را ادامه دهیم. فصل گذشته تیم ما با بدشانسی در رتبه‌های پایین جدول قرار گرفت. خود من جوان هستم اما با اضافه شدن تجربه جوان‌های سال گذشته، سعی می‌کنیم رتبه خوبی در جدول به دست آوریم.»
 
 

 


Page Generated in 0.0046 sec