printlogo


کد خبر: 223636تاریخ: 1399/11/8 00:00
اردوگاه آبی

بدون محروم بدون مصدوم
تیم استقلال روز جمعه دهم بهمن ماه و از هفته سیزدهم لیگ برتر در مسجدسلیمان میهمان نفت این شهر خواهد بود. محمود فکری سرمربی آبی پوشان برای این دیدار هیچ محرومی ندارد و می‌تواند با تمامی نفراتش مقابل نفت قرار بگیرد. احمد موسوی که در دربی نود و چهارم دچار مصدومیت شده بود، این روزها با شرایط خوب در تمرین حضور دارد و می‌تواند آبی‌ها را مقابل نفت همراهی کند. همچنین متین کریم‌زاده و سبحان خاقانی که دچار مصدومیت بودند، به احتمال فراوان آبی‌پوشان را در مسجدسلیمان همراهی خواهند کرد و به این ترتیب دست محمود فکری برای انتخاب بازیکنان باز خواهد بود. بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.
 
عکس یادگاری
 یکی از حواشی جالب تمرین دیروز استقلال اقدام ارزشی باشگاه در گرامیداشت یاد و خاطره هوادار نوجوان فقید بود. آرش هوادار نوجوان استقلال چندی قبل بر اثر بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد و به همین خاطر باشگاه استقلال دیروز یاد و خاطره او را گرامی داشت. پدر این هوادار فقید در محل تمرین آبی‌ها حضور یافت و با اعضای تیم استقلال در حالی که قاب عکس این هوادار را در دست داشتند، عکس یادگاری گرفت. همچنین باشگاه استقلال نیز از پدر آن مرحوم تقدیر کوچکی به عمل آورد
 
آخرین تمرین استقلال
تمرین دیروز استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 12 در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد. هنگامی که استقلالی‌ها به مجموعه تهرانسر رفتند با ممانعت برای ورود به محل تمرین مواجه شدند اما در نهایت با تماس‌های مظلومی با مسئولان شرکت نفت مجوز ورود به محل تمرین به اعضای این تیم داده شد. احمد موسوی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات تاکتیکی استقلال حضور داشت. فرشید باقری و میلیچ هم غایبان تمرین استقلال بودند. استقلال امروز آخرین تمرین خود را در تهران برگزار خواهد کرد و سپس راهی مسجد سلیمان خواهد شد.
 
 

Page Generated in 0.0061 sec