printlogo


کد خبر: 223634تاریخ: 1399/11/8 00:00
خبر و مصاحبه

واکنش سازمان لیگ کشتی به جریمه استقلالی‌ها
نصیرزاده: اکنون نمی‌توانم بگویم حق با کیست
رئیس سازمان لیگ کشتی نسبت به جریمه تعدادی از کشتی‌گیران و مربیان باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر کشتی امسال از سوی مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.
عبدالمهدی نصیرزاده در مورد بیانیه اخیر باشگاه استقلال که در آن جمعی از کشتی‌گیران و اعضای فنی این تیم با جرایم سنگین مواجه شده‌اند، گفت: «همیشه باشگاه در قبال کشتی‌‌گیران، تعهداتی دارد و کشتی‌گیران هم در قبال باشگاه، وظایف و تعهداتی دارند. به هر حال باشگاه استقلال چیزی می‌گوید و کشتی‌‌گیران هم چیزی دیگر.»
رئیس سازمان لیگ کشتی ادامه داد: «چنین مواردی ابتدا به کمیته انضباطی سازمان لیگ ارجاع می‌شود و اگر مشکل آنجا حل نشود به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی می‌‌رود. من اکنون نمی‌‌توانم بگویم حق با کیست، وقتی شکایت رسمی به فدراسیون کشتی رسید، حتماً موضوع بررسی می‌‌شود.»
نصیرزاده با اشاره به این موضوع که از باشگاه استقلال متعجب شده است، خاطرنشان کرد: «قبل از اینکه این جریمه‌ها و نامه امضا شده از سوی باشگاه استقلال به فدراسیون کشتی بیاید، سر از رسانه‌ها درآورده است! من نمی‌دانم دلیل این کار آنها چه بود. آنها ابتدا باید نامه جریمه را به ما می‌دادند تا مورد بررسی قرار گیرد. چه ضرورتی داشت که ابتدا رسانه‌ها از آن مطلع شوند؟ این زیبنده کشتی نیست. علاوه بر این، اینکه گفته شود مربی بدنساز استقلال به کشتی‌‌گیران چیپس و نوشابه داده هم حرف خوبی نیست، این صحبت‌ها خودزنی است.»
 
 
تلاش برای کاهش آسیب کرونا به باشگاه‌ها و استخرها
کمک ۴۸۰ میلیارد تومانی
 معاون وزیر در مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی از کمک ۴۸۰ میلیارد تومانی دولت به صورت وام برای کمک به استخرداران و باشگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.
با توجه به اینکه در یک سال گذشته به خاطر کرونا ناجیان غریق از نظر معیشتی به شدت دچار مشکل شدند، وزارت ورزش برای کاهش آسیب‌های این تعطیلی کرونایی کمک‌هایی را برای آنها در نظر گرفته است. به همین منظور گفته شده با حمایت دولت ۴۸۰ میلیارد تومان به باشگاه‌داران و استخرداران تسهیلات داده خواهد شد که آنها پس از ثبت‌نام در سامانه می‌توانند از این وام بهره بگیرند.
 
 
اقدام جالب مدیران آویژه در لیگ بسکتبال
پاداش به خاطر بازی خوب!
باشگاه آویژه صنعت مشهد پس از شکست تیم بسکتبالش مقابل گرگان به بازیکنان پاداش داد. در حالی که برخی باشگاه‌ها بعد از باخت معمولاً بازیکنان و کادرفنی خود را جریمه می‌کنند اما این بار برعکس آن اتفاق افتاده و مسئولان یک تیم لیگ برتری بسکتبال در اقدامی جالب به بازیکنان خود پاداش داده‌اند.
بر این اساس تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد روز گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در دیداری نزدیک و جذاب مقابل شهرداری گرگان 86 بر 79 نتیجه را واگذار کرد.
بعد از این مسابقه مدیرعامل این باشگاه مشهدی که از عملکرد تیمش در این بازی حساس رضایت داشته، قول پاداش به اعضای این تیم را داده است.
 
 
رکورد امتیازآوری در لیگ دسته اول بسکتبال شکست
بازیکن تیم ماهشهر در لیگ دسته اول بسکتبال رکورد امتیازآوری را شکست. 
در لیگ دسته اول بسکتبال و در گروه الف، اتفاق جالبی در دیدار تیم‌های مهروبان نوین ماهشهر و خانه بسکتبال بهبهان افتاد و آن هم شکستن رکورد امتیازآوری یک بازیکن در یک مسابقه بود.
در این بازی حسین طیبی بازیکن مهروبان 50 امتیاز را کسب کرد تا در لیگ دسته اول رکورددار باشد. در لیگ برتر هم حامد حدادی با 52 امتیاز، رکورددار است.

 


Page Generated in 0.0042 sec