printlogo


کد خبر: 223633تاریخ: 1399/11/8 00:00
رزمی

کادر فنی تیم ملی زنان تغییر نظر داد
خدابنده و میرحسینی به اردو اضافه شدند
با اعلام سازمان تیم‌های ملی، اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی به مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو ملحق شدند.
مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو زنان کشورمان که از روز شنبه (۴ بهمن ماه) با ۱۲ تکواندوکار آغاز شده بود از دیروز با ۱۴ هوگوپوش دنبال می‌شود. با اعلام سازمان تیم‌های ملی و نظر کادر فنی، اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی به مرحله جدید اردوی تیم ملی تکواندو اضافه شدند تا این تیم با حداکثر توانش برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و البته کسب سهمیه المپیک تلاش کند. ناهید کیانی، مهلا مؤمن‌زاده، نگار اسماعیلی، یلدا ولی‌نژاد، کیمیا همتی، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی، پریسا جوادی، تینا مدانلو، طیبه پارسا، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل پیش از این برای حضور در اردو دعوت شده بودند. هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.
 
 
آغاز مرحله سوم اردوی کاراته زنان در تهران
دانشگاه آزاد میزبان شد
مرحله سوم از اردوی تیم ملی کاراته زنان از دیروز با انجام آزمایش کرونا آغاز شد که پس از منفی اعلام شدن تست کرونا ورزشکاران و کادر فنی، تمرینات تیم ملی زنان از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات استارت خورد. حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا یاوری، فاطمه سعادتی، لیلا برجعلی و مبینا حیدری ملی‌پوشان زنان کاراته کشورمان هستند که در مرحله سوم اردوی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم و فاطمه قاسمی استارت زدند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته زنان کشورمان تا 13 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دارد. این مرحله از اردوی تیم ملی کاراته زنان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های کاراته وان استانبول و مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می‌شود.
 
 
برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته در اسفندماه
رقابت برای آسیایی شدن
مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی در دهه دوم اسفند ماه جهت اعزام به مسابقات آسیایی کویت برگزار می‌شود. با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات قهرمانی کشور تحت عنوان جام امام علی (ع) به منظور شناسایی ورزشکاران نخبه برای ورود به اردوی تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ویژه زنان و آقایان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.
برای شرکت در این مسابقه، از هر وزن و رده فقط یک نفر از هر استان می‌تواند شرکت کند، برهمین اساس، هیأت‌های کاراته با برگزاری انتخابی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نفرات برتر خود را مشخص کنند. چهار نفر برتر هر رده در این دوره از مسابقات به مرحله دوم انتخابی اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی کویت که در مهرماه 1400 تدارک دیده شده دعوت می‌شوند.
مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و در رشته‌های کومیته انفرادی، کاتا انفرادی و تیمی زنان و آقایان برگزار می‌شود. این مسابقات در بخش زنان و آقایان در دهه دوم اسفند ماه پیش‌بینی شده است.

 


Page Generated in 0.0056 sec