printlogo


کد خبر: 223632تاریخ: 1399/11/8 00:00
علی‌نژاد: ثبت‌نام شطرنج باید دوباره انجام شود
حیدری با اهداف وزارت آشنایی دارد!

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید حیدری از اهداف وزارت ورزش در نجات غریق باخبر است و به همین خاطر می‌تواند به پیشرفت این رشته کمک کند.
مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و پس از انتخاب مهدی حیدری به عنوان رئیس گفت: «حیدری از همکاران خوب ما در وزارت ورزش بوده که از تجربیات خوبی برخوردار است و با اهداف وزارت ورزش و نجات غریق آشنایی کامل دارد. بدون شک این موضوع در پیشرفت این فدراسیون کمک بزرگی خواهد کرد. این فدراسیون با جان آدم‌ها سر و کار دارد و کوچکترین غفلت به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود. متأسفانه به دلیل کرونا مشکلات زیادی از نظر معیشتی برای ناجیان غریق به وجود آمد که ما سعی داریم با حمایت دولت و با پرداخت وام‌هایی به مجموعه استخردارها و به ویژه ناجیان غریق کمک کنیم.»
معاون قهرمانی وزارت ورزش درباره حضور فوتبالی‌ها در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: «هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با کمیته فنی فرق می‌کند و الزامی وجود ندارد که حتماً فوتبالیست‌ها عضو آن شوند. در دنیا نیز در این زمینه مشکلی وجود ندارد، کار فنی برعهده کمیته فنی است و معمولاً از کسانی استفاده می‌شود که در حوزه مدیریتی باشگاه بتوانند کمک کنند.»
او به مراحل خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز اشاره کرد: «بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه فرآیند پیچیده‌ای دارد که در این زمینه اقدامات زیادی صورت گرفته تا کار خصوصی‌سازی به سرعت انجام شود. به ‌طوری که روز گذشته جلسه معرفی باشگاه پرسپولیس و مجموعه فرابورس را داشتیم و برای ۱۴ بهمن نیز این جلسه برای استقلال برگزار خواهد شد. اینها اقدامات اولیه ورود به مجموعه بازار سرمایه است و این اقدامات ادامه خواهد داشت.»
علی‌نژاد همچنین گفت: «در جهت خصوصی‌سازی این دو باشگاه ۷۱۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه صورت گرفته و برندها نیز قیمت‌گذاری شده‌اند. بعد از این جلسه معارفه فرصت لازم داده خواهد شد تا بحث واگذاری این دو باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.»
علی‌نژاد درباره انتخاب صدری در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز اینطور اظهارنظر کرد: «وی یک پرسپولیسی و مدیر اقتصادی بزرگی است و حضور وی در باشگاه به منظور درآمدزایی در این باشگاه است.»
وی درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های اتومبیلرانی و شطرنج نیز گفت: «با توجه به اینکه شش ماه از زمان ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون شطرنج سپری شده است باید طبق آیین‌نامه ثبت‌نام مجدد صورت بگیرد. در خصوص اتومبیلرانی نیز باید بگویم هنوز وضعیت صلاحیت نامزدها مشخص نیست.»
 

Page Generated in 0.0053 sec