printlogo


کد خبر: 223630تاریخ: 1399/11/8 00:00
با کسب 27 رأی از 42 رأی مجمع
حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق شد

مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی در نهایت با حضور ۳ کاندیدا برگزار شد و مهدی حیدری با کسب ۲۷ رأی به مدت ۴ سال رئیس این فدراسیون شد.
مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی صبح دیروز به ریاست مهدی علی‌نژاد و با حضور کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست فدراسیون نجات غریق و غواصی و علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و مهدی حیدری با جلب نظر 27 نفر از ۴۲ عضو مجمع، به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی را برعهده گرفت. همچنین فرهنگ شادنیا ۱۲ رأی و محمد بابایی ۳ رأی در انتخابات کسب کردند.
عابد حقدادی یکی از کاندیداها در مجمع حضور نداشت و 2 نامزد هم پس از اعلام برنامه‌های خود به نفع حیدری و شادنیا کنار رفتند.
همچنین رضا زندی که کاندیدا بود با اشاره به بروز یکسری بی‌اخلاقی‌ها قبل از برگزاری مجمع توسط برخی کاندیداها گفت: «مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی به جای رسیدگی به امور فدراسیون و نشستن پای درد  دل منجیان غریق که یک سال به دلیل کرونا فعالیتی نداشتند، در تلاطم برگزاری مجمع بودند. او پس از ارائه برنامه‌های خود به نفع مهدی حیدری کنار رفت.» فاطمه میرآخوری نیز پس از ارائه برنامه‌های خود به نفع فرهنگ شادنیا کنار رفت.
انتخابات فدراسیون نجات غریق در حالی برگزار شد که رئیس قبلی این فدراسیون دوره چهارساله خود را به پایان نرساند و مجبور به کناره‌گیری شد؛ ایلخان نوری که به خاطر تولد در آمریکا و داشتن مادری آمریکایی، تابعیت این کشور را هم داشت و به همین خاطر آنقدر تحت فشار قرار گرفت که مجبور به کناره‌گیری شد. قانون منع به کار گیری دو تابعیتی‌ها در واقع برای جلوگیری از مدیریت افرادی بود که تابعیت ثانویه دریافت کرده بودند اما ایلخان نوری شرایط متفاوتی داشت. او که از قهرمانان این رشته هم بود و به خوبی به شرایط این رشته آگاه بود، در نهایت عطای ریاست را به لقایش بخشید و در میانه راه از این رشته رفت.
پس از آن هم ثبت‌نام از کاندیدای ریاست آغاز شد و در نهایت روز گذشته با برگزاری انتخابات، رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

Page Generated in 0.0056 sec