printlogo


کد خبر: 223552تاریخ: 1399/11/7 00:00
خبر

 رسانه هلندی مطرح کرد
انتقال قرضی جهانبخش به آژاکس؟
علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس از شرایطش در این تیم رضایت ندارد و با توجه به اعلام اخیر سایت انگلیسی، جدایی او در نقل‌و‌انتقالات زمستانی جدی است. جهانبخش که پیش از حضور در برایتون در لیگ هلند بازی می‌کرد، همواره مورد توجه تیم‌های این کشور قرار داشته و احتمال دارد مجدداً به سرزمین لاله‌های نارنجی بازگردد.اینکه جهانبخش در هلند کدام تیم را برای ادامه بازی انتخاب می‌کند هم یکی از ابهاماتی است که شاید بتوان پاسخ آن را در اقدام اخیر باشگاه آژاکس پیدا کرد.سایت ESPN هلند به نقل از «اسپورت ۲۴» روسیه خبر داد دو تیم آژاکس و اسپارتاک مسکو برای انتقال «کویینسی پرومس» به روسیه به توافق رسیده‌اند. مبلغ فروش کویینسی به اسپارتاک حدود ۱۲میلیون یورو برآورد شده است.همزمان با انتشار این خبر، گمانه‌زنی‌ها از احتمال انتقال جهانبخش به آژاکس بالا گرفته است و بعضی از هواداران آژاکس این اقدام را مرتبط با حضور بازیکن ایرانی در هلند دانسته‌اند. البته هنوز مشخص نیست باشگاه برایتون چه تصمیمی در قبال جهانبخش گرفته است. این بازیکن همچنان با برایتون قرارداد دارد و شاید باشگاه انگلیسی تصمیم به انتقال قرضی او بگیرد.
 
 
نمره عالی محمدی در شب گلزنی برای خنت
تیم فوتبال خنت یکشنبه‌شب در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر بلژیک به مصاف تیم لون رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب خنت حضور داشت و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 6 به ثمر برساند. خنت با این برد 30 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.سایت «هواسکورد» در ارزیابی فنی‌اش از این دیدار به محمدی نمره عالی 3/8 از 10 را داد تا جزو بهترین بازیکنان میدان شناخته شود.خنت در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر بلژیک به مصاف تیم لون رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های بعدی خنت را اسون کومس در دقیقه 50 و عثمان بوکاری در دقیقه 54 به ثمر رساندند.این نخستین گل میلاد محمدی در 19 بازی‌اش برای تیم فوتبال خنت در فصل جاری ژوپیلرلیگ بلژیک بود. البته او در 18 بازی قبلی‌‌اش سه پاس گل داده بود.
 
 
 رونمایی از نماد یادبود پیشکسوت فوتبال در منطقه 8
نصب سردیس جعفر کاشانی مقابل باشگاه شاهین
سردیس جعفر کاشانی به نشانه یادبود این پیشکسوت فوتبال و باشگاه شاهین در منطقه 8 و مقابل این باشگاه نصب شد.این مراسم با حضور خانواده زنده‌یاد جعفر کاشانی، مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه 8، حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران و برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.با حضور مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه8 و حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران از تندیس جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال ایران رونمایی شد.حجت نظری رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: «با تصویب اعضای شورای شهر تهران تندیس این پیشکسوت فوتبال ایران در منطقه 8 و مقابل باشگاه شاهین که مرحوم کاشانی زحمات زیادی برای آن متحمل شده بود، نصب شد.»مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه 8 نیز در این مراسم گفت: «توجه هرچه بیشتر به ورزش کمک می‌کند معضلات و مشکلات شهری و بخصوص آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند.»

 


Page Generated in 0.0041 sec