printlogo


کد خبر: 223518تاریخ: 1399/11/6 00:00
مصاحبه و خبر

نکونام: ماشین‌سازی تیم باکیفیتی است
جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان که تیمش را برای بازی با ماشین‌سازی آماده کرده، درباره این بازی مهم از هفته دوازدهم می‌گوید: «بازی امروز با توجه به شرایطی که تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در جدول دارند، بازی مهمی برای هر دو تیم است. ماشین‌سازی تیم خوبی است. تیم و مربی آنها شرایط خوبی دارند. طبق بازی‌هایی که از آنها دیدیم، تیم‌شان با توجه به نفراتی که دارد و عملکردی که داشته، جایش در شرایط فعلی جدول مناسب نیست. نتایج آنها مقابل سپاهان، استقلال و گل‌گهر را ببینید؛ نشان می‌دهد تیم باکیفیتی هستند اما شرایط جدول به‌گونه دیگری است. می‌دانیم بازی سختی داریم؛ مخصوصاً اینکه در زمین حریف بازی می‌کنیم. سومین رقابتی است که پشت ‌سر هم بیرون از خانه بازی می‌کنیم. در تمام مسابقات مقابل مدعیان، به غیر از یک مورد، بیرون از خانه بازی کردیم. شرایط‌مان واقعاً ‌در نیم‌فصل اول سخت بود. قطعاً در نیم‌فصل دوم می‌توانیم شرایط را خیلی بهتر کنیم.» نکونام درباره شرایط فولاد برای بازی امروز توضیح می‌دهد: «چیزی که برای‌مان مهم است این است که امروز روی کارمان تمرکز داشته باشیم، خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم تا بتوانیم نیم‌فصل را خوب به پایان برسانیم و برای نیم‌فصل دوم آماده شویم. در نیم‌فصل دوم تیم‌های مدعی به خانه ما می‌آیند که بازی کنند و شرایط برای ما بهتر می‌شود. می‌توانیم به اهداف‌مان بیشتر نزدیک شویم. خوشحالم تیم خوب و مستحکمی داریم. با توجه به عملکرد فنی که در این دو سال داشتیم همه تیم‌ها ما را قابل احترام می‌دانند.»
 
 
اخباری: فولاد برای قهرمانی بسته شده
سعید اخباری، سرمربی ماشین‌سازی تبریز به‌دنبال اولین پیروزی تیمش در فصل بیستم است. اخباری درباره بازی با فولاد می‌گوید: «بعد از دو بازی خارج از خانه‌ای که به‌خاطر بازی عقب‌افتاده پرسپولیس با نساجی باعث شد برنامه بازی‌های ما تغییر کند و دو بازی که روی چمن مصنوعی انجام دادیم، به بازی خانگی مقابل فولاد رسیدیم. می‌دانیم فولاد تیم بسیار باکیفیتی است. فکر می‌کنم یکی از کامل‌ترین تیم‌های ایران است. در نقل‌و‌انتقالات خیلی خوب یارگیری کردند و برای تمام دقایق بازی برنامه دارند؛ با یک کادر فنی موفق و خوب و بازیکنانی که در تیم‌های‌شان موفق بودند. فکر می‌کنم تنها تیمی است که سه بازیکن خارجی دارد. بازیکنان باکیفیتی گرفتند و برای قهرمانی بسته شده چون سال گذشته هم سهمیه آسیایی گرفته است. می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم و باید برای تک‌تک لحظات بازی با تمرکز و انرژی خوب بازی کنیم. امیدواریم با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم بازیکنان‌مان هوشیار و با تمرکز کامل باشند و یک بازی خیلی خوب با موفقیت تیم ماشین‌‌سازی همراه باشد.»
 
 
پیگیری‌های تراکتور درباره حواشی بازی با گل‌گهر
باشگاه تراکتور از دیروز پیگیری‌های خود را نسبت به حواشی جنجالی دیدار با گل‌‌گهر آغاز کرد. در پایان بازی گل‌گهر سیرجان و تراکتور که با برتری 2 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به اتمام رسید، بین آرمین سهرابیان و سعید مهری درگیری ایجاد شد و داور هر دو بازیکن را با کارت قرمز جریمه کرد. پس از این مسابقه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور دستور موقت هر دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌های خود محروم کرد. تراکتور از دیروز مشغول پیگیری محرومیت مهری شده اما سجاد سیاح، مدیرعامل این باشگاه از سعید مهری و مسئولان تیم درخواست کرده مدارک و مستندات مربوط به این امر در آرامش و بدون به حاشیه رفتن، جمع‌آوری شده و در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد. سیاح و کادر فنی تراکتور از مهری درخواست کرده‌اند مصاحبه‌ای درباره این درگیری انجام ندهد و حتی در راستای همین سیاست بیانیه‌ای هم از سوی تراکتوری‌ها درباره اتفاق‌های بازی با گل‌گهر منتشر نمی‌شود. مدیران این باشگاه امیدوار هستند با توجه به مستنداتی که در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهند، بازیکن‌شان با محرومیت سنگین مواجه نشود.
 
 
شارژ روحی هوادار قبل از بازی با استقلال خوزستان
تیم هوادار که این فصل شرایط خوبی دارد و توانست صدر جدول را از آن خود کند، حالا در بحث پرداختی‌ها هم با نظم عمل می‌کند تا خیال بازیکنان‌شان راحت باشد و با آرامش کار را دنبال کنند. تیم هوادار که فصل گذشته و پیش از پایان دور برگشت دریافتی‌شان به صددرصد رسید، در فصل جاری و پیش از پایان دور رفت هم دریافتی‌شان به 50 درصد خواهد رسید. باشگاه هوادار تهران اعلام کرد بنا بر وعده رضا عنایتی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی هوادار، پرداختی به بنفش‌های پایتخت که پیش از این 30 درصد قرارداد خود را دریافت کرده بودند، به‌زودی و با واریز 20 درصد دیگر به 50 درصد افزایش می‌یابد تا این تیم با روحیه بالایی برای بازی حساس مقابل استقلال خوزستان آماده شود.
 

Page Generated in 0.0063 sec