printlogo


کد خبر: 223504تاریخ: 1399/11/6 00:00
خبر

لک بهترین شد
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، حامد لک با انتخاب کاربران و کارشناسان AFC به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. لک 47/14 درصد آرای این نظرسنجی را از آن خود کرد. بعد از حامد لک، یون بیت گرام بازیکن تیم اولسان با اختلاف زیاد نفر دوم است و بشار رسن در رده سوم قرار دارد. شجاع خلیل‌زاده هم با 67/1 درصد آرا در رده هفتم قرار گرفت.
 
پاسخ شکوری به فکری
ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس سریعاً در صفحه شخصی‌اش به مصاحبه محمود فکری واکنش نشان داد و نوشت: «پاسخ بازندگانی که در بردها و باخت‌ها در مورد پرسپولیس بزرگ صحبت می‌کنند، باشد برای بعد از بازی با آلومینیوم. فعلاً تمرکز روی مسائل مهم‌تری است.»
 
کمال مشکلی ندارد
در تمرین دیروز پرسپولیس، سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی‌زادگان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و کمال کامیابی‌نیا در تمام تمرینات تیمی و گروهی شرکت کرد تا برای دیدار امروز مشکلی نداشته باشد. بقیه بازیکنان هم بدون مشکل تمرین کردند. سیدجلال هم همراه با تیم به اراک رفت اما باز هم تصمیم‌گیری درباره او یک روز عقب افتاد و روز بازی معلوم می‌شود که کاپیتان سرخ‌ها می‌تواند به میدان برود یا نه.
 
سفر بعد از تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس قبل از سفر به اراک در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که حدود یک ساعت طول کشید. در این تمرین بعد از گرم کردن، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند انجام شد. اعضای تیم پرسپولیس پس از تمرین و صرف ناهار، با دو دستگاه اتوبوس تهران را به مقصد اراک ترک کردند.
 
AFC جواب نداد
باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری‌هایی را داشته تا بلکه با تعیین تکلیف پولی که قرار است به باشگاه تعلق پیدا کند، این شانس را داشته باشد که طلب ماریو بودیمیر را از پاداش پرداخت کند اما تاکنون هیچ پاسخی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس داده نشده است و باشگاه پرسپولیس فعلاً در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

Page Generated in 0.0055 sec