printlogo


کد خبر: 223503تاریخ: 1399/11/6 00:00
آلومینیوم اراک – پرسپولیس
در مسیر صعودی جدول

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به اراک خواهد رفت تا با آلومینیوم بازی کند. سرخ‌ها بعد از برد مقابل فولاد و شکستن طلسم مساوی‌های متوالی دنبال برد دیگری هستند تا شرایط‌شان را در جدول سامان دهند و البته به آرامش برسند. پیروزی در اراک برای یحیی و تیمش بسیار حیاتی است چرا که بعد از برد مقابل فولاد، این تیم می‌خواهد روی دور برد بیفتد و شرایطش را بهتر کند کما اینکه پیروزی مقابل آلومینیوم سه پله سرخ‌ها را در جدول بالا خواهد برد.
پرسپولیس روی کاغذ شانس خوبی برای پیروزی در این مسابقه خارج از خانه دارد اما بازی با آلومینیومی که شبیه تیم‌های لیگ یکی بازی می‌کند نیز دشواری‌های خاص خود را خواهد داشت. جدا از انگیزه بالای تیم خطیبی برای مواجهه با قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران و فینالیست آسیا، ظاهراً زمین ورزشگاه اراک هم چندان مناسب نیست ضمن اینکه مدل بازی میزبان به گونه‌ای است که می‌تواند پرسپولیس را غافلگیر کند.
پرسپولیس برای این بازی قطعاً محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار ندارد ضمن اینکه سیدجلال با وجود همراهی تیمش مشخص نیست که بتواند بازی کند. با این وجود تغییرات خط دفاع می‌تواند نگران‌کننده باشد.
یحیی و تیمش برای پیروزی در این مسابقه خیلی زود باید کنترل بازی را در اختیار بگیرند و فوتبال‌شان را به حریف تحمیل کنند وگرنه طبق روال، مصاف مقابل تیم‌های کوچک و کم بنیه هر چقدر از زمان بازی بگذرد و پرسپولیس نتواند به گلی دست یابد، کار برایش سخت‌تر خواهد شد و امکان غافلگیر شدن هم وجود دارد.
رویارویی با رسول خطیبی هم می‌تواند جالب باشد. رسول فصل قبل در قامت سرمربی ماشین‌سازی در تهران از پرسپولیس امتیاز گرفت و در بازی حذفی جنجال‌ساز شد اما پیش‌بینی می‌شود بعد از درگیری کادر فنی پرسپولیس با فولاد از آن قسم درگیری‌ها با نیمکت آلومینیوم اتفاق نیفتد.
پرسپولیس در این مسابقه باید از قدرت تهاجمی خود بالاترین استفاده را ببرد و البته در بخش دفاعی با وجود تغییرات مطمئن ظاهر شود تا از اولین سفر به اراک با دست پر برگردد وگرنه نوسان در نتیجه‌‍گیری می‌تواند شرایط تیم یحیی را دوباره تحت تأثیر قرار دهد.
 

Page Generated in 0.0045 sec