printlogo


کد خبر: 223483تاریخ: 1399/11/6 00:00
خبر

 فکری در فکر رو کردن بازیکنان جدید!
در حالی که در بازی استقلال و سایپا نام بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، عارف غلامی، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری و بابک مرادی در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار داشت، تعویض دقیقه ۸۳ استقلال یک سورپرایز بود و محمود فکری بازیکنی را به جای داریوش شجاعیان به میدان فرستاد که نه تاکنون برای این تیم بازی کرده بود و نه کمتر کسی نام او را شنیده بود. محمدحسین فلاح هافبک جوان آبی‌پوشان در ۷ دقیقه پایانی بازی جانشین داریوش شجاعیان شد و این بازیکن نسبت به مدت زمان حضورش در میدان عملکرد بدی هم نداشت. فلاح بیست و پنجمین بازیکنی بود که در این فصل برای استقلال به میدان رفت تا وی نیز مثل سبحان خاقانی، فردین رابط و سجاد آقایی، از بازیکنان جوانی باشد که در این فصل فرصت بازی پیدا کرده‌اند.
فکری در حالی این بازیکن را به میدان فرستاد که تیمش یک بر صفر از سایپا عقب بود و انتظار می‌رفت از بازیکنان باتجربه‌تری به عنوان بازیکن تعویضی استفاده شود. با این وجود فکری ترجیح داد در این آزمون دشوار از یک بازیکن تازه‌وارد استفاده کند.
 
 
 خطر محرومیت بیخ گوش دو استقلالی
داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی تیم استقلال بعد از ماه‌ها غیبت که بخشی از آن به مصدومیت او باز می‌گشت و بخشی دیگر به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان، این فصل به میدان بازگشته و در دو، سه هفته اخیر نیز توانسته خودش را به ترکیب ثابت تیمش تحمیل کند. شجاعیان که بازی‌های خوبی در میانه زمین برای آبی‌پوشان انجام می‌دهد و تا حدودی هم خلأ هافبک بازیساز را در این تیم پر کرده است، در حال حاضر سه کارته است و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر، از همراهی تیمش در یک بازی محروم می‌شود. آرش رضاوند یکی دیگر از هافبک‌های آبی‌پوشان نیز چنین وضعیتی دارد و او نیز در صورت دریافت اخطاری دیگر، از همراهی کردن تیمش برای یک بازی محروم می‌شود. این دو هافبک آبی‌پوش ناچار هستند در بازی‌های پیش رو قدری دست به عصا راه بروند تا از دریافت کارت‌های زرد بی‌مورد در امان باشند.
 

Page Generated in 0.0059 sec