printlogo


کد خبر: 223471تاریخ: 1399/11/6 00:00
خبر و مصاحبه

 قشم میزبان مسابقات کشوری و انتخابی تالو
محک جدی برای ورود به اردو
طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون ووشو مسابقات تالوی قهرمانی کشور به میزبانی قشم برگزار می‌شود. مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تالوی آقایان به میزبانی جزیره قشم، اسفندماه سال جاری با رعایت تمامی پروتکل‎های بهداشتی برگزار می‎شود. این مسابقات از تاریخ سوم لغایت ششم اسفندماه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تدارک دیده شده است.
 
پس از منفی شدن تست کرونای خوشقدم
بانوان کاراته به اردو برمی‌گردند
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته زنان در حالی از امروز آغاز می‌شود که یک مربی دیگر به کادر فنی اضافه می‌شود. اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته زنان هفته گذشته به دلیل مثبت شدن تست کرونای سمانه خوشقدم تعطیل شد که با منفی شدن تست دوم سرمربی کاراته زنان اردوی این تیم مجدداً از سر گرفته شد.
بر همین اساس مرحله سوم اردوی این تیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز دوشنبه ۶ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز می‌شود. حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا یاوری، فاطمه سعادتی، لیلا برجعلی و مبینا حیدری ملی‌پوشان زنان کاراته کشورمان هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.
ملی‌پوشان کاراته کشورمان در مرحله سوم اردوی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی آغاز می‌کنند.
همچنین طبق اعلام سرمربی تیم ملی کاراته زنان با تصمیم کادر فنی تیم ملی، فاطمه قاسمی که در رقابت‌های جوانان و امید جهان سال ۲۰۱۷ با خوشقدم همکاری داشت، همکاری خود را با او از سر گرفته و به عنوان مربی به تیم ملی اضافه شده و تمرینات تیم ملی را زیر نظر دارد.
ملی‌پوشان زنان کاراته کشورمان عصر امروز دوشنبه وارد اردو شده تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از سه‌شنبه آغاز می‌شود. این مرحله از اردو تا ۱۳ بهمن ماه ادامه دارد و ملی‌پوشان کاراته زنان کشورمان از روز سه‌شنبه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌کنند. سومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته زنان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های «کاراته وان» استانبول و مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می‌شود.
 
پایان لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلولین
مسابقات لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلولین با معرفی تیم‌های برتر کلاس ایستاده به پایان رسید.
رقابت‌های باشگاهی تنیس روی میز مردان جانباز و معلول با معرفی تیم‌های برتر در گروه ایستاده در کمپ بین‌المللی شهید عضدی به پایان رسید.
پس از برگزاری ۴۲ رقابت انفرادی و دو نفره، تیم فراسنج تهران به عنوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در کلاس ایستاده دست یافت. زاگرس دارو گلستان با 5/6 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و لیمون لرستان با 5/3 امتیاز به مقام سوم رسید. در این رقابت‌ها اختلاف امتیاز تیم بهزیستی سیستان و بلوچستان با تیم سوم 5/1 امتیاز بود که در جایگاه چهارم قرار گرفت. مراسم اهدای مدال نیز با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس، امیر روشنی مشاور عالی فدراسیون، داریوش ضرغام‌پور رئیس کمیته مسابقات، حمیدرضا صابری و حمید احسانی مهر عضو هیأت رئیسه فدراسیون و حسین لیاقی رئیس هیأت تنیس روی میز استان گلستان برگزار شد.
 
الهام هاشمی: تا حالا حقوق 20 میلیون تومانی نگرفته‌ام!
سرمربی تیم ملی تفنگ در واکنش به حقوق ۲۰ میلیونی از فدراسیون تیراندازی گفت: «همانطور که قبلاً هم اعلام کرده‌ام طبق پیش‌قراردادی که در کمیته ملی المپیک به امضا رسید، قرار بود حقوقم حدود ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد اما بعد زیر قراردادم نوشتم هیچ مبلغی از فدراسیون دریافت نخواهم کرد و تنها به منظور کمک به تیم ملی کشورم به صورت افتخاری در خدمت تیم خواهم بود.»
الهام هاشمی ادامه می‌دهد: «از ابتدای سال جاری تاکنون تنها ۷ حقوق ۱۱ میلیون تومانی دریافت کرده‌ام اما اگر فدراسیون همچنان اصرار دارد اعلام کند حقوق من ۲۰ میلیون است، بهتر است آن را پرداخت کند. من به عنوان یکی از معدود افراد با مدرک مربیگری A جهانی در رشته تیراندازی حقوقم در سنگاپور حدود ۷۰۰۰ دلار بود که قرار بود در صورت ادامه همکاری با آنها افزایش هم داشته باشد.»

Page Generated in 0.0053 sec