printlogo


کد خبر: 223470تاریخ: 1399/11/6 00:00
لژیونرها

شکست آنتورپ مقابل اوستنده
نوار کلین‌شیت‌های بیرانوند قطع شد
رقابت‌های هفته بیست و یکم ژوپیرلیگ بلژیک پیگیری شد که در یکی از آنها آنتورپ در حالی که علیرضا بیرانوند را برای چهارمین بازی پیاپی درون دروازه داشت، مقابل اوستنده رده هشتمی قرار گرفت. آنتورپ در دقیقه ۱۵ روی یک کار تیمی پیش افتاد اما در دقیقه ۳۵ با شوت زمینی ساکالا دروازه خود را باز شده دید تا نیمه اول با تساوی یک بر یک یاران بیرانوند مقابل اوستنده به پایان برسد. آنتورپ که در تلاش برای کسب سومین برد متوالی در بازی خانگی مقابل اوستنده بود، در دقیقه ۸۵ روی یک ارسال به محوطه جریمه و ضربه سر مارکو کواسینا گل دوم را دریافت کرد و در ادامه نتوانست نتیجه را جبران کند. یاران بیرانوند پس از دو هفته پیروزی، در دیدار برابر اوستنده با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا ۳۷ امتیازی و در رده سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بمانند و فرصت صعود به رتبه دوم را از دست بدهند. بیرانوند که در چهار بازی این فصل در لیگ بلژیک دو بار کلین‌شیت کرده بود، نتوانست برای سومین دیدار پیاپی به این هدف برسد.
 
 
ادامه درخشش ستاره تیم ملی فوتسال
پاس گل طیبی در روز برد بنفیکا
در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را جزو پنج بازیکن ابتدایی خود در زمین داشت به مصاف کاندوزو رده سیزدهمی رفت. بنفیکا در ادامه روند شکست‌ناپذیری خود در تمام مسابقات این فصل، مقابل کاندوزو هم به پیروزی شش بر دو خانگی دست پیدا کرد تا همچنان رقابت تنگاتنگی با اسپورتینگ لیسبون در صدر جدول داشته باشد. بنفیکا با کسب چهارمین برد متوالی و هفدهمین پیروزی در لیگ برتر فوتسال پرتغال، در امتیاز ۵۳ با اسپورتینگ لیسبون برابر شد اما مثل هفته‌های قبل به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه دوم جدول ایستاد.
حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی بنفیکا که هفته قبل مقابل آزمیس یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار با کاندوزو نیز پاس گل سوم تیمش را به چیشکالا داد. فوتسالیست ایرانی بنفیکا پرتغال که مقابل کاندوزو پانزدهمین بازی فصل خود را در لیگ برتر پرتغال انجام داد، توانست ششمین پاس گلش را بدهد؛ ضمن اینکه او پیش از این ۱۲ گل به ثمر رسانده بود.
 
 
پیروزی صدرنشین لیگ کرواسی
بازگشت دینامو با محرمی
در حساس‌ترین مسابقه هفته هفدهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که مثل همیشه صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، در ورزشگاه رادنیک مقابل تیم رده سومی گوریتسا قرار گرفت. یاران محرمی که هفته قبل برابر ریه‌کا شکست خورده بودند، برای کسب پیروزی و جبران باخت اخیرشان تلاش ‌کردند اما بازهم در آستانه یک باخت قرار داشتند. دینامو زاگرب تا دقیقه ۸۹ با نتیجه سه بر دو مقابل گوریتسا عقب افتاده بود اما با بازگشتی فوق‌العاده توانست دو گل در لحظات پایانی به ثمر برساند و به پیروزی چهار بر سه دست پیدا کند، ۳۶ امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به اوسی‌یک صدرنشین لیگ یک کرواسی بماند. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که دهمین بازی خود در لیگ یک کرواسی را مقابل گوریتسا انجام می‌داد، تا دقیقه ۸۴ در زمین حضور داشت و نمایش خوبی ارائه کرد.

 


Page Generated in 0.0063 sec