printlogo


کد خبر: 223342تاریخ: 1399/11/4 00:00
مهرداد عبدی: برد مقابل ذوب آهن ما را از مساوی‌های پر تعداد جدا کرد
جنگ هافبک‌ها در بازیمان با استقلال تعیین‌کننده است

نورا قراگزلو
 
 مهرداد عبدی هافبک تیم سایپا که از تیم گل گهر به تیم سایپا پیوست از برد با ارزش‌شان مقابل ذوب‌آهن و بازی حساس‌ پیش روی تیمش مقابل استقلال حرف می‌زند. بازیکنی با تجربه که از بازی با استقلال و تأثیر پیروزی احتمالی‌شان مقابل این تیم می‌گوید.
 
برد حساس و سختی را مقابل ذوب‌آهن کسب کردید ‌از آن بازی و شرایطش بگو.
‌تیم‌مان در لیگ بیستم تغییرات زیادی داشته با این وجود عملکرد بدی نداشتیم و اگر بخواهم خیلی دقیق اظهارنظر کنم باید بگویم عملکرد متوسط رو به بالایی داشتیم. در چند بازی بدشانسی آوردیم و به برد نرسیدیم اما خوشبختانه مقابل 
ذوب آهن برد خیلی خوبی به دست آوردیم و شرایط‌مان را بهبود بخشیدیم. بردی که ما را از مساوی‌های پر تعداد جدا کرد و خیلی به سودمان شد. هر چند شرایط ما به گونه‌ای است که باید هفت یا هشت هفته خوب داشته باشیم تا شرایط‌مان را ایده‌آل سازیم. در بازی با تیم اصفهانی هم خیلی خوب بودیم و خیلی حساب شده و نتیجه‌گرایانه بازی کردیم و به بردی شیرین رسیدیم تا با روحیه بهتری کارمان را ادامه دهیم.
تیم ذوب‌آهن را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
ذوب‌آهن تیم خوبی است و از مهره‌های خوبی هم بهره می‌برد. این تیم در تمامی خطوطش از بازیکنان مستعدی بهره می‌برد. از این رو بازی سخت و برابری را پیش روی دو تیم قرار داد. اما از آنجا که کادر فنی و گروه آنالیزمان برنامه‌های خاصی برای تیم ذوب آهن داشتند، ما موفق شدیم از نقاط ضعف تیم ذوب آهن خوب استفاده کنیم و با پیگیری بازی تا انتها به شکل سختگیرانه به خواست خودمان برسیم و بردی بسیار حساس را کسب کنیم. و این برد در این موقعیت حساس خیلی به سود ما شد و شرایط‌مان را به لحاظ روحی خیلی ارتقا داد.
از این بازی جدا شویم و به بازی حساس‌تان مقابل استقلال بپردازیم. در این رابطه و بازی‌تان با یکی از مدعیان قهرمانی چه صحبتی داری؟
تیم ما به لحاظ فوتبالی تیم خوبی است و کادر فنی‌مان همه فاکتورهای فوتبالی لازم را برای بستن تیمی پویا در سایپای لیگ بیستم به خوبی لحاظ کرده و از عنصر تجربه و جوانی در تیم‌مان بهترین بهره را گرفته است. به همین دلیل نسبت به تیم‌مان امیدواری‌های زیادی وجود دارد و ما می‌توانیم با بهره بردن از فاکتورهایی که داریم با تیم خوب به مصاف حریفانمان برویم و برای گرفتن امتیاز هم خیلی امیدوار باشیم. استقلال هم تیم خوبی است و از بازیکنان مطرحی هم بهره می‌برد و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم محسوب می‌شود. این تیم خصوصاً در خط حمله بازیکنان خطرناکی دارد. ضمن اینکه از دروازه‌بانی هم بهره می‌برد که سخت گل می‌خورد اما در مقابل ما هم تیمی داریم که نشان داده راحت امتیاز نمی‌دهد و می‌تواند برای هر حریفی هم مشکل‌ساز شود.
بازیتان مقابل استقلال چقدر برایتان ارزش دارد و شما را به ادامه راه امیدوار 
کند ؟
برد بزرگ ارزش زیادی دارد و می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای تیم ما شود و اعتماد به نفس بیشتری به تیم ما بدهد. نکته‌ای که سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده به آن برسیم و شرایط را به سود خودمان کنیم.
از پس مهار هافبک‌های تیم استقلال برمی‌آیی چون خودت هم در خط هافبک یکی از مهره‌های اصلی تیم سایپا هستی؟
جنگ هافبک‌ها در بازی دو تیم و کسب نتیجه بسیار تعیین‌کننده است و من هم در کنار بقیه هافبک‌ها با بهره گرفتن از تجربه و کار تیمی‌مان سعی می‌کنم جنگ هافبک‌ها را ببریم و برنامه‌های حریف را خنثی سازیم تا بتوانیم نتیجه را به سود خودمان خاتمه دهیم.
از گل گهر به تیم سایپا پیوستی چه نکته‌ای موجب انتخاب سایپا شد؟
سایپا یکی از باشگاه‌های قدیمی است که عقبه خوبی دارد و حتی از سابقه قهرمانی نیز در لیگ برتر بهره می‌برد. داشتن ساختار خوب و آرامشی که در این تیم وجود دارد موجب شد تا من سایپا را انتخاب کنم. باشگاهی بی‌حاشیه که کسی به کار کسی کاری ندارد و بستر خوبی برای ارائه فوتبال خوب و پیشرفت در آن وجود دارد.
 

 


Page Generated in 0.0050 sec