printlogo


کد خبر: 223341تاریخ: 1399/11/4 00:00
خبر و گزارش

تساوی مقابل خنک در لیگ بلژیک
توقف خنت و میلاد در عدد 13
در دیدار پایانی هفته بیست و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت که برخلاف بازی قبل میلاد محمدی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، در استادیوم لومینوس آرنا به مصاف خنک رده دومی رفت. خنک در دقیقه هفت به گل رسید تا نشان بدهد در این بازی خانگی به دنبال کسب پیروزی مقابل یاران محمدی است اما اخراج مدافع میانی این تیم در دقیقه ۱۲ موجب شد تا خنت امیدوار به جبران نتیجه شود. یاران محمدی موفق شدند در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل تساوی را توسط یارمچوک به ثمر برسانند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند. 
خنک در دقیقه ۶۸ فرصت زدن گل دوم را مقابل یاران میلاد محمدی داشت اما ضربه پنالتی ایتو را دروازه‌بان خنت مهار کرد و در ادامه هم دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام برسد. خنت با تساوی یک بر یک مقابل خنک ۲۷ امتیازی شد اما نتوانست از رده سیزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بالاتر برود.
 
 
اردوهای تیم ملی ساحلی ادامه دارد
شاگردان هاشم‌پور، این بار در مرکز ملی فوتبال
شاگردان عباس هاشم‌پور از چهارم بهمن‌ماه در مرکز ملی فوتبال اردو می‌زنند. طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی، پس از برگزاری دو اردو در بوشهر، ساحلی‌بازان ایران سومین اردوی خود را از چهارم بهمن در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کنند. اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری، سینا رحمتی، محمد مرادی، حسن عبداللهی، علی درویش متولی، هادی فرهمند، موحد محمدپور، سعید پیرامون، محمد احمدزاده، علی میرشکاری، مصطفی کیانی، محمدجواد خسروی، محمد معصومی‌زاده، نصرالله شهمرادی، مسلم مسیگر، سجاد عباسی، حمید بهزادپور، محمدعلی مختاری، مصطفی دهقانی. این اردو تا دهم بهمن در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت. تیم ملی فوتبال ساحلی خود را آماده حضور در رقابت‌های آتی می‌کند. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن، وقفه‌ای در برگزاری اردوهای تیم ملی ساحلی به وجود نیامده و شاگردان هاشم‌پور با تمام قوا و انرژی تلاش می‌کنند به مرز آمادگی برسند و در رقابت‌های آینده آسیایی و جهانی به موفقیت برسند. موضوعی که با توجه به تلاش ساحلی بازها دور از دسترس نخواهد بود.
 
 
اردوی تیم ملی فوتسال با 18 بازیکن
ستاره بنفیکا در لیست ناظم‌الشریعه
محمدرضا ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را اعلام کرد. این اردو از هشت بهمن لغایت 14 بهمن در سالن آکادمی تیم ملی ادامه دارد و بازیکنان تیم ملی باید روز هفتم بهمن خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند بازیکنان دعوت شده به این شرح هستند: سعید مؤمنی، حمزه کدخدایی، مسلم اولادقباد (مس سونگون ورزقان) فرهاد توکلی، علی‌اصغر حسن‌زاده (گیتی پسند اصفهان) هادی شجاع، مرتضی عزتی، کیانوش شیرپور (مقاومت البرز) حمیدرضا ره‌انجام (راگا تهران) بهمن جعفری (فرش آرا مشهد) بهزاد عظیمی، سعید افشار، مهدی جاوید (کراپ الوند) مراد ناظری (شهروند ساری) سینا پرکاس، طاهانعمتیان، مهدی کریمی (سن‌ایچ ساوه) حسین طیبی (بنفیکا پرتغال). در این لیست نام بازیکنی چون حسین طیبی هم به چشم می‌خورد. ستاره این روزهای تیم فوتسال بنفیکا که در لیگ پرتغال یکی از بهترین بازیکنان محسوب می‌شود و توانسته گل‌های فراوانی هم برای این تیم مطرح به ثمر برساند.

 


Page Generated in 0.0047 sec