printlogo


کد خبر: 223336تاریخ: 1399/11/4 00:00
لژیونرها

 سومین غیبت متوالی ستاره ایرانی برایتون
جهانبخش بلکپول را از دست داد
علیرضا جهانبخش پس از غیبت در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد و لیدز یونایتد، در بازی آینده برایتون برابر بلکپول هم حضور ندارد و با اعلام گراهام پاتر در لیست بازی قرار نگرفته است. سرمربی برایتون در آستانه دیدار جام حذفی مقابل بلکپول در یک نشست خبری راجع به وضعیت این تیم و بازیکنانش صحبت‌هایی انجام داد و در آن اعلام کرد، طارق لمپتی و علیرضا جهانبخش هنوز چند هفته دیگر به درمان نیاز دارند و در شرایط بازی نیستند و برخی دیگر از بازیکنان از جمله آرون کانولی، آدام لالانا و دنی ولبک هم هنوز به‌صورت کامل بهبود پیدا نکرده‌اند.
برایتون ۱۲ روز قبل در نخستین بازی خود در فصل 2021-2020 جام حذفی انگلیس و مرحله سوم این رقابت‌ها به مصاف تیم نیوپورت رفت و در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد که در این مسابقه علیرضا جهانبخش ۷۱ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. جهانبخش پس از مصدومیتی که در بازی گذشته جام حذفی مقابل نیوپورت داشت و از ترکیب تیمش خارج شد، در دو هفته گذشته لیگ برتر انگلیس نیز به دلیل مصدومیت به میدان نرفت و شنبه نیز تیمش را در یک دیدار دیگر از FA Cup برابر بلکپول همراهی نمی‌کند.
برایتون از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل بلکپول قرار می‌گیرد ولی در این بازی علیرضا جهانبخش که در لیگ برتر انگلیس ۱۱ بازی انجام داده و در جام اتحادیه سه بار به میدان رفته و در این مدت سه پاس گل داده را در اختیار ندارد.
 
 
المپیک، مخالف انتقال مهاجم ایرانی به زوریا
شانس بالای ریوآوه برای جذب زاهدی
شرایط انتقال شهاب زاهدی از المپیک دونتسک به شدت پیچیده شده و اکنون دعوا بین زوریا لوهانسک اوکراین و ریوآوه پرتغال بالا گرفته است.
 هر دو تیم پیشنهاد 300 هزار یورویی برای ستاره ایرانی ارائه کرده‌اند ولی هم باشگاه المپیک می‌خواهد زاهدی به پرتغال برود و هم یک خبرنگار اوکراینی از غیرقانونی بودن پیشنهاد زوریا پرده برداشته است. 
یک خبرنگار اوکراینی به نام «ایگور بورباس» گزارش داد که توافق زاهدی با زوریا قانونی نبوده، زیرا این انتقال در یوفا ثبت نشده و فاقد اعتبار است.
 او گزارش داد که زوریا حاضر شده برای ستاره ایرانی 300 هزار یورو به المپیک بپردازد اما بدون درصد فروش مجدد این بازیکن که المپیک این پیشنهاد را قبول نکرده است. وی درباره درآمد زاهدی در زوریا هم اعلام کرد این باشگاه با بازیکن ایرانی بر سر مبلغ ماهانه ۱۲ هزار یورو به توافق رسیده است. 
پیشنهاد دستمزد ریوآوه به زاهدی کمتر از 12 هزار یورو خواهد بود اما پذیرفته که 30 درصد از فروش بعدی ستاره ایرانی را به المپیک بدهد. ریوآوه در فصل گذشته مهدی طارمی را در ترکیب داشت که توانست با فروش او به پورتو سود خوبی به دست آورد.
 
 
پاس گل سردار مقابل قهرمان لتونی
اولین تأثیر آزمون در سال 2021
تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که از وقفه مسابقات لیگ برتر روسیه استفاده کرده و اردوی آماده‌سازی خود را در امارات برگزار می‌کند، در نخستین مسابقه تدارکاتی به مصاف قهرمان لتونی رفت.
 زنیت سنت‌پترزبورگ در دیداری دوستانه مقابل تیم ریگا لتونی قرار گرفت و نخستین بازی خود در سال ۲۰۲۱ را انجام داد. زنیت در این بازی تدارکاتی که در کمپ اختصاصی باشگاه الشباب امارات در دبی برگزار شد، سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب داشت و موفق شد به پیروزی چهار بر صفر دست پیدا کند. 
سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در آخرین مسابقه رسمی تیمش مقابل اسپارتاک مسکو یک گل به ثمر رسانده و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه صعود کرده بود، در جریان دیدار تدارکاتی برابر ریگا لتونی، گل اول تیمش را با چرخش داخل محوطه جریمه حریف و پاس در عرض به سباستین دریوسی داد تا او با شوت زمینی در دقیقه ۳۴ این بازی گلزنی کند.
 یاران آزمون دو روز دیگر در دومین مسابقه تدارکاتی تعطیلات زمستانی به مصاف پاختاکور، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی ازبکستان خواهند رفت و پس از آن هم سه بازی دوستانه دیگر در دستور کار دارند.

Page Generated in 0.0047 sec