printlogo


کد خبر: 223162تاریخ: 1399/10/30 00:00
پنالتی اشتباه باعث تنش و ناامنی در بازی شد
گل‌محمدی: برای دفاع وسط من و افشین هستیم

یحیی گل‌محمدی، بعد از برد مقابل فولاد در دو مصاحبه‌ای که مقابل دوربین تلویزیونی و نشست خبری داشت، گفت: بازی مهمی از لحاظ جدولی برای ما بود. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود.
 فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی در لیگ است. بازی کردن جلوی این تیم همیشه سخت بوده است.
 امروز هم روز سختی برای ما بود. توانستیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم و فرصت‌طلب بودیم.
 بازیکنان خوب جنگیدند. فوتبال امروز فیزیکی و فنی بود و تنش‌های زیادی به لحاظ شرایط بازی به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود.
پنالتی فولاد: صحنه‌ای نبود که داور پنالتی بگیرد. 
دهان کنعانی‌زادگان پر خون شده بود. نمی‌دانم داور چه چیزی دید که پنالتی گرفت و کار را برای ما سخت کرد. ۴ بازی بود که نبرده بودیم و این بازی خیلی مهم و حساس بود.
 اینگونه سوت‌ها فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. صحنه واضح بود و پنالتی نبود. نمی‌دانم چرا پنالتی اعلام کرد.
حواشی کنار زمین بین نیمکت‌نشینان: فوتبال است دیگر. همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داخل و خارج از زمین دارد. چیزی که در آخر می‌ماند بحث رفاقت و دوستی‌هاست.
 هیجان‌های بازی روی عملکرد بازیکنان و کادر فنی اثر می‌گذارد. سوت داور و پنالتی، بازی را از آن تب و تاب انداخت و بحث‌های فنی زیر سؤال رفت. باید از کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند تا اینکه لیگ ادامه داشته باشد، تشکر کرد. 
کرونا یک طرف قضیه است و هفته قبل هم با وجود آلودگی هوا شرایط خوبی برای برگزاری بازی نبود اما برای اینکه فوتبال زنده بماند و مردم در خانه فوتبال ببینند، بازی کردیم. 
بعد از کادر پزشکی که بیشترین زحمت را می‌کشند، باید از فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال تشکر کرد.
مشکل گلزنی: باید تمرینات اختصاصی بیشتری انجام دهیم و در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم.
 خوشبختانه تیم ما خوب موقعیت‌سازی می‌کند و امروز هم توانستیم از این موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. فرصت‌طلب بودیم و توانستیم برنده شویم.
مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان: مجبور شدیم دو بازیکن را تعویض کنیم. در این پست کمبود بازیکن داریم و نگران وضعیت دفاع وسط هستیم. باید با دکترهای تیم صحبت کنم تا ببینم وضعیت آنها چگونه است.
داوری: داور در نیمه اول بازی را خوب مدیریت کرد اما نیمه دوم بازی از دستش خارج شد و صحنه‌ای را خطا اعلام کرد که اصلاً پنالتی نبود. صحنه خیلی واضح بود و توپ به سینه کنعانی‌زادگان خورد. 
خیلی تعجب کردیم. با اینکه نزدیک صحنه بود اما اعلام پنالتی کرد. این باعث تنش و ناامنی در بازی شد و روند مسابقه را به سمت خشونت برد. داور به من و خیلی‌های دیگر کارت زرد داد.
استفاده از آرمان رمضانی در خط دفاعی: بازیکن داریم؛ من و افشین پیروانی هستیم (با شوخی).
 باید اول ببینیم وضعیت بازیکنان به چه صورت است. الان نمی‌تونم درباره اینکه چه کسانی در بازی‌های بعدی بازی می‌کنند، صحبتی کنم.

Page Generated in 0.0056 sec