printlogo


کد خبر: 223143تاریخ: 1399/10/30 00:00
خبر

دفاعیه درباره استوکس
بعد از اینکه زمستان سال قبل آنتونی استوکس از دبی به ایران برنگشت و پرسپولیس را قال گذاشت، باشگاه اعلام کرد از او شکایت می‌کند اما این بازیکن هم در نامه‌ای خواستار دریافت مطالباتش شد!
حالا قرار است باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده دفاعیه خود را در پرونده این بازیکن به شورای حل اختلاف فیفا بفرستد. سرخ‌ها درصدد هستند تا در پرونده استوکس به پیروزی برسند و پول اضافه‌ای به این بازیکن ندهند.
 
رغبتی برنمی‌گردد
علی رغبتی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهان موافقت وزیر ورزش با استعفای خود شد و حاضر نشد در جلسات ماه اخیر این باشگاه شرکت کند. عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از این هم بارها استعفا داده بود اما با درخواست مسعود سلطانی‌فر در هیأت مدیره مانده بود. با این حال رغبتی تصمیم قطعی خود را برای رفتن از باشگاه پرسپولیس گرفته است و حاضر نیست در این باشگاه فعالیت خود را ادامه دهد.
 
مذاکره با رادو
بعد از نامه رادوشویچ و درخواست او برای گرفتن مطالبات زودتر از موعدش، مدیران باشگاه پرسپولیس برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار با فولاد تصمیم گرفته‌اند پس از این مسابقه مذاکرات جدیدی با رادو و مدیربرنامه‌هایش انجام بدهند تا با جلب رضایت آنها این دروازه‌بان همچنان در جمع شاگردان یحیی‌گل‌محمدی ماندگار شود.
 
علاقه رسمی به ترابی
ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه در واکنش به بازگشت ترابی گفت: ترابی تمایل به بازگشت دارد. کادرفنی تیم ما نیز همینطور اما موضوع مربوط به نقل و انتقالات زمستانی است و در حال حاضر مشغول برگزاری بازی‌های خود هستیم و به این مسائل در زمان لازم فکر می‌کنیم.
جالب اینکه نشریه استادالدوحه قطر که خبر جدایی ترابی را داده بود، نوشته این بازیکن سه پیشنهاد از تیم‌های سپاهان، تراکتور و یک تیم ترکیه‌ای دارد.
برخلاف اعلام قبلی رسانه‌ها ظاهراً رقمی که باشگاه العربی برای رضایتنامه این بازیکن خواسته 150 یا 200 هزار دلار است، ضمن اینکه گفته شده شاید خود ترابی حاضر شود نصف این مبلغ را شخصاً پرداخت کند.
 

Page Generated in 0.0042 sec