printlogo


کد خبر: 223119تاریخ: 1399/10/30 00:00
خبر

میزبان لیگ برتر بوکس مشخص شد
مشتزن‌ها در اراک مبارزه می‌کنند
با تصمیم فدراسیون بوکس ایران، اراک به عنوان میزبان رقابت‌های لیگ برتر معرفی شد.
طبق تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس قرار است رقابت‌های لیگ برتر در نیمه اول اسفند برگزار شود. استان‌های زیادی برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و در نهایت و پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط دبیر فدراسیون بوکس، استان مرکزی-شهرستان اراک رسماً به عنوان میزبان رقابت‌های لیگ برتر معرفی شد.
حمیدرضا قبایی‌زاده روز گذشته با حضور در اراک جلسه‌ای با عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، ابوالفضل یوسفی رئیس ورزش قهرمانی استان، احسان فردوسی رئیس ورزش شهرستان اراک و احمد میرزایی رئیس هیأت بوکس استان مرکزی داشت و پس از صحبت با مسئولان ورزش استان و بازدید از خوابگاه و سالن مسابقات، میزبانی لیگ را به اراک سپرد.
 
 
بازگشت دوباره زن کماندار کامپوند به تیم ملی
حلیمیان به اردو برگشت
عضو پیشین تیم ملی کامپوند زنان ایران معتقد است حضور در لیگ برتر تیروکمان انگیزه‌ای در او ایجاد کرده تا پس از یک سال و نیم دوری، دوباره به جمع ملی‌پوشان بازگردد. ویدا حلیمیان زن ملی‌پوش سابق کشورمان در خصوص بازگشت مجددش به اردوی تیم ملی می‌گوید: «با توجه به اینکه بیش از یک سال از تیروکمان دور بوده‌ام و در طی این مدت هیچ تمرینی نداشته‌ام اما شرکت در رقابت‌های لیگ برتر سبب شده انگیزه‌ام برای تیر زدن چند برابر شود و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.» حلیمیان ادامه می‌دهد: «به دلیل دوری از تمرینات و مسابقات در هفته‌های اول لیگ از عملکردم زیاد راضی نبودم اما الان شرایط بهتر شده و لیگ انگیزه‌ای برای بازگشت دوباره من به تیم ملی ایجاد کرد.  با توجه به حضور دوباره در تیم ملی تلاش خواهم کرد از این فرصت به خوبی استفاده کنم و با انگیزه‌تر از گذشته تیر بزنم.» این کماندار کامپوند همچنین درباره رقابت‌های لیگ برتر تأکید دارد: «لیگ امسال هر چند به خاطر کرونا با شرایط خاص در حال برگزاری است اما نسبت به سال‌های گذشته حرفه‌ای‌تر و پویاتر شده و هر هفته شاهد افزایش رکوردها هستیم.»
 
 
آغاز اردوی کمانداران کامپوند در سایت تیروکمان
هدفگیری برای موفقیت در گزینشی توکیو
اردوی کمانداران کامپوند از روز گذشته در سایت تیروکمان آغاز شد. اردوی آمادگی تیم ملی کامپوند از دیروز با حضور محمد صالح پالیزبان از تهران، آرمین پاکزاد و کیارش فرزان از البرز، دانیال حیدرزاده از چهارمحال و بختیاری، گیسا بایبوردی و آرزو طاهریان از تهران و شیرین ریحانی از خراسان رضوی در سایت تیروکمان آغاز شد. راحله فارسی از البرز و ویدا حلیمیان از خراسان رضوی نیز  از طرف سرمربی جهت ارزیابی به تیم ملی دعوت شده‌اند. این اردو از روز گذشته آغاز شده و تا ۱۴ بهمن ادامه دارد.
 
 
حدادی بهترین بازیکن هفته لیگ چین شد
ستاره بسکتبال ایران با درخششی که در ترکیب سیچوآن داشت، بهترین بازیکن خارجی هفته لیگ چین شد. حدادی در سه مسابقه میانگین 18 امتیاز، 8 پاس منجر به گل و
5/14 ریباند به همراه ژائو یانهاو بهترین بازیکن شناخته شد. سنتر ایرانی سیچوآن در بازی روز گذشته تیمش دبل دبل کرده بود. این تیم در حال حاضر با 14 برد و 15 باخت در رده دهم جدول قرار دارد.
 
 
یک تغییر دیگر روی نیمکت‌های والیبال
برکناری آرمات از نیمکت قزوین
سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین به دلیل نتایج ضعیف، از سمت خود کنار رفت. مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین که نتایج ضعیفی را با این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کسب کرده است، از این سمت کنار گذاشته شد. این خبر در حالی است که آرمات گفته شخصاً از سمت خود استعفا کرده است. او همچنین سرمربیگری تیم نوجوانان ایران را نیز بر عهده دارد. شهرداری قزوین که از بازیکنان خارجی نیز در ترکیب خود برخوردار است، با کسب ۵ برد و ۱۳ باخت از ۱۸ مسابقه، در رتبه ۱۱ جدول مسابقات قرار دارد. طبق اخبار موجود، ایرج مقدم دستیار آرمات، موقتاً به عنوان سرمربی شهرداری قزوین معرفی شده است.
 
 
لیگ برتر والیبال زنان
پیکان فینالیست شد
تیم والیبال زنان شهرداری قزوین در رقابت‌های مرحله نهایی لیگ برتر مقابل پیکان مغلوب شد. در بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال زنان، پیکان و شهرداری قزوین به مصاف هم رفتند. شهرداری قزوین که در دور نهایی نتوانسته بود بردی را در کارنامه ثبت کند در این مسابقه هم مغلوب پیکان شد. پیکان در این بازی موفق شد حریفش را ۳ بر صفر شکست دهد. شاگردان شعبانیان در ست نخست ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدند و ست دوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود به پایان بردند. پیکان در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به برتری رسید.
 

Page Generated in 0.0057 sec