printlogo


کد خبر: 223118تاریخ: 1399/10/30 00:00
خبر

بختیاری‌زاده از حضور در نساجی انصراف داد
سهراب بختیاری‌زاده سرمربی پیشین شهرخودرو و خوشه‌طلایی ساوه از حضور در کادر فنی نساجی انصراف داد. ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست تیم نساجی با تأیید این خبر می‌گوید: «بختیاری‌زاده از آقای جلالی و باشگاه نساجی عذرخواهی و اعلام کرد نمی‌تواند با ما همکاری کند.»
سیف‌الله‌پور در رابطه با اینکه چه کسی جایگزین بختیاری‌زاده خواهد شد، ادامه می‌دهد: «سرمربی تیم باید درخواست خود را به باشگاه ارائه کند تا در این خصوص جمع‌بندی کنیم.»
 
 
قول مدیران استانی به مسئولان صنعت‌نفت آبادان
صنعت‌نفت آبادان در این فصل با عملکردی قابل توجه توانسته در پایان هفته یازدهم با دستیابی به 21 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. این اتفاق در شرایطی رقم خورده که با توجه به مشکلات مالی این تیم در فصل گذشته که باعث جدایی ستاره‌های آن شده بود، پیش‌بینی می‌شد آنها برای برآورده کردن انتظارات هواداران پرشور خود با مشکل بزرگی مواجه شوند. با این حال سیروس پورموسوی با همراهی شاگردانش توانسته تا به اینجای فصل شرایط خوبی را دنبال کرده و صدرنشین لیگ لقب گیرد. هفته گذشته اما خبر عجیبی از این تیم منتشر شد که نشان از تداوم مشکلات مالی زردپوشان داشت؛ مشکلات مالی صنعت‌نفت آبادان باعث شده بود تا آنها حتی برای تهیه بلیت بازیکنان خود برای بازگشت به تمرینات با دردسر مواجه شوند و چند بازیکن تیم از جیب خود این مشکل را حل کرده بودند. در شرایطی که تداوم مشکلات مالی باعث نگرانی بین هواداران این تیم برای از دست رفتن جایگاه رشک‌برانگیز آنها در صدر جدول شده بود، مسئولان استانی در جلسه‌ای در این زمینه با مدیران تیم شرکت کردند و وعده دادند با تزریق منابع مالی این مشکل را حل کنند. با این حال بازیکنان تیم آبادانی نگران هستند که این صحبت‌ها بار دیگر یک وعده باشد و برای انجام تعهد با مشکل مواجه شوند. مدیران استانی در راستای وعده‌های خود مدعی شده بودند تیم بدون احساس خطر این مسیر را دنبال کرده و نگرانی پشتیبانی و حمایت آنها نباشد. این در حالی است که صنعت‌ نفت آبادان در شرایط کنونی نیازمند این است که ابتدا منابع مالی برای انجام تعهدات صورت گیرد و با پتانسیل لازم در ادامه مسیر خود حاضر شوند. باید دید وعده مسئولان استانی آبادان برای حمایت از تیمی که توانسته بعد از مدت‌ها بار دیگر شور و هیجان بزرگی بین مردم این شهر شکل دهد، چه زمانی محقق خواهد شد.
 
 
باصفا چند هفته دور از میادین
ایمان باصفا هافبک ماشین‌سازی که در جریان بازی مقابل نساجی با تکل بازیکن حریف دچار مصدومیت شد، برای مدتی قادر به همراهی تیمش نیست. پس از انجام معاینات و عکسبرداری MRI مشخص شد این بازیکن در جریان بازی با نساجی دچار کشیدگی رباط شده و به همین خاطر بین 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود. هافبک سبزپوشان از دیروز فیزیوتراپی و کارهای درمانی را برای رفع آسیب‌دیدگی و برگشت به شرایط مسابقه آغاز کرد. باصفا در مورد تکل مهرداد بایرامی می‌گوید: «بایرامی از قصد نزد اما آن حرکت خطایی بود که کارت زرد داشت. احساس می‌کنم داور مراعات نساجی را کرد. او می‌دانست مهرداد کارت زرد دارد و به او کارت نداد. این نظر شخصی من است و جسارت نمی‌کنم بگویم داوری سمت و جهت داشت اما می‌توانست کارت بدهد و اگر این اتفاق می‌افتاد بایرامی اخراج می‌شد. در یک صحنه هم داور یک کارت به من داد که اصلاً خطا نبود ولی خطا گرفت و به من کارت داد. اعتقادی به صحبت علیه داوری و ایراد گرفتن ندارم. باید حرف‌مان را در زمین بزنیم اما شرایط داوری این بازی می‌توانست بهتر باشد.»
 
 
واکنش گل‌گهر به شایعات زمستانی
با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بازار شایعه‌ها داغ‌تر از گذشته شده. این روزها شایعه شده امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان به دنبال جذب فرشید باقری بازیکن استقلال است. این خبر شاید در ابتدا قابل باور بود چراکه پیش از این هم مرتضی تبریزی از استقلال راهی سیرجان شد اما واکنش باشگاه گل‌گهر نشان می‌دهد بحث حضور باقری در تیم قلعه‌نویی شایعه است: «به شایعات توجه نکنید؛ تا این لحظه تنها مرتضی تبریزی به تیم گل‌گهر سیرجان اضافه شده است و باقی نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود گمانه‌زنی‌های ژورنالیستی برای جذب مخاطب است و البته بر هم زدن تمرکز تیم تا پایان نیم فصل. هر اخباری در جریان نقل و انتقالات گل‌گهر فقط زمانی معتبر است که از منابع رسانه‌ای رسمی باشگاه اعلام شود.»
طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر تمایل گل‌گهر برای جذب مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان و همچنین فرشید باقری هافبک تیم استقلال در فضای مجازی و همچنین برخی رسانه‌ها منتشر شد.
 

Page Generated in 0.0057 sec