printlogo


کد خبر: 223108تاریخ: 1399/10/30 00:00
لژیونرها

واکنش به سؤال درباره دروازه‌بان ایرانی
سرمربی آنتورپ: اینقدر درباره بیرانوند سؤال نکنید
علیرضا بیرانوند بعد از بازی هفته قبل آنتورپ و شکست این تیم با سه گل، مورد انتقاد رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال بلژیک قرار گرفت اما او مقابل خنت توانست کلین‌شیت کند و با واکنش‌های خود تیمش را به پیروزی یک بر صفر برساند. سرمربی آنتورپ اما از رسانه‌ها خواست از صحبت بیش از حد درباره گلر تیمش خودداری کنند. فرانکی ورکوترن که اولین پیروزی خود را برای آنتورپ به ثبت رسانده از سربازان خود راضی است و برای دروازه‌بان خود، علیرضا بیرانوند وقت می‌خواهد. سرمربی آنتورپ به روشنی می‌خواهد اجازه بدهد دروازه‌بان ایرانی‌اش رشد کند. ورکوترن در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره بیرانوند گفت: «واقعاً تا این حد نباید در مورد دروازه‌بان صحبت کرد. بیرانوند بازی خوبی انجام داده و سیوهای مهمی داشته. باید به او وقت داد. ما به او اعتماد به نفس می‌دهیم و سپس می‌بینید که او تا چه حد رشد می‌کند.»
از زمانی ‌که ژان بوتز مصدوم شده، این بیرانوند است که از قفس قدیمی‌ترین باشگاه بلژیک دفاع می‌کند و یک بازیکن کلیدی برای تیمش محسوب می‌شود.
 
 
شش پیشنهاد در جیب مدافع ایرانی
مجید حسینی در رادار المپیاکوسمجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور شش پیشنهاد پیش روی خود دارد و از آن طرف باشگاه ترکیه‌ای به دنبال تمدید قراردادش است. به گزارش سایت «فوتومچ» ترکیه، مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور تمام ورق‌ها را برگرداند و در حالی که در یکقدمی خروج از تیم قرار داشت با عملکرد درخشانش باعث شد تا مدیران ترابزون درباره ادامه همکاری با او تغییر نظر بدهند. با مصدومیت ویکتور هوگو در خط دفاع، حسینی دوباره به ترکیب ترابزون اسپور برگشت. او در سه بازی اخیر نمایشی فوق‌العاده داشت، به همین خاطر عبدالله آوچی سرمربی ترابزون تصمیمش را عوض کرد و از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا قراردادش را برای دو سال آینده تمدید کنند.
حسینی اکنون شش پیشنهاد دارد. چهار پیشنهاد از تیم‌های حاضر در لیگ برتر ترکیه است و دو پیشنهاد از خارج باشگاه به دستش رسیده که یکی از آنها متعلق به المپیاکوس، قهرمان لیگ یونان است. مدافع ایرانی هنوز برای تمدید قرارداد دو ساله با ترابزون به توافق نرسیده و پاسخی به مسئولان باشگاه نداده است. باید ببینیم حسینی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.
 
 
طلسم شهریار در لیگ پرتغال و شکست سانتا کلارا
مغانلو همچنان در حسرت گل
در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال تیم سانتا کلارا در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب فامالیکائو شد. کاروالیو در دقیقه 70 زننده تک گل سانتا کلارا بود. دو گل حریف هم در دقایق 50-پنالتی و 83 به ترتیب توسط جوناتا روبرت و لوکوویچ به دست آمدند. شهریار مغانلو در ترکیب اصلی سانتا کلارا برابر فامالیکائو بازی کرد. او که هفته قبل در جام حذفی برای تیمش گل زده بود، این بار نتوانست موفقیتی در گشودن دروازه حریف به دست بیاورد و در نهایت تیمش هم مغلوب شد. مغانلو هنوز در لیگ پرتغال گلی به ثمر نرسانده و می‌کوشد تا این طلسم را بشکند. اتفاقی که با توجه به اعتقاد سرمربی سانتا کلارا به او دور از دسترس نخواهد بود. بخصوص که مغانلو در جام حذفی هم گل زده و از آمادگی بالایی برخوردار است. در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال تیم سانتا کلارا با 15 امتیاز دهم است.
 

 


Page Generated in 0.0052 sec