printlogo


کد خبر: 223105تاریخ: 1399/10/30 00:00
علیپور، تعویضی طلایی در خانه ژیل‌ویسنته
عابدزاده درخشید ماریتیمـــو برد

در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو در خانه تیم ژیل‌ویسنته به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد. سرمربی ماریتیمو با وجود بازی در خانه حریف تیمش را با سه دفاع به میدان فرستاد، به این بهانه که پیروزی را به دست 
بیاورد. 
همانند دیدارهای پیشین امیر عابدزاده یکی از یازده بازیکن اصلی ماریتیمو بود. در نیمه نخست این ژیل‌ویسنته بود که بهتر توپ را به گردش در می‌آورد و صاحب موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی شد اما خط دفاعی ماریتیمو هوشیار نشان داد و در چند صحنه هم واکنش‌های امیر عابدزاده تیم حریف را در گلزنی ناکام گذاشت.
علی علیپور از آنجایی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد اما در دقیقه 65 به عنوان اولین بازیکن تعویضی به جای جوئل وارد میدان شد. این تعویض بدین معنی بود که ماریتیمو می‌خواهد برنده بازی باشد. لحظاتی بعد مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در یک فعل و انفعال با شوتی که به سمت دروازه ژیل‌ویسنته زد می‌توانست زننده گل نخست خود در لیگ برتر پرتغال باشد اما توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. سرانجام در دقیقه 87 ماریتیمو به گل برتری بازی دست یافت. آفریکو زننده گل این دیدار بود و ماریتیمو با این سه امتیاز حساس 17 امتیازی شد و به رده هفدهم جدول صعود کرد.
کلین‌شیت امیر عابدزاده در این دیدار و بازگشت علی علیپور به ترکیب ماریتیمو بعد از سه هفته مصدومیت اتفاق خوبی برای ایرانی‌های این تیم پرتغالی بود.
 با توجه به بازی خوب علیپور در این دیدار طی دقایقی که وارد میدان شد انتظار می‌رود در بازی بعدی دقایق بیشتری در میدان حضور پیدا کند. آفریکو به دلیل زدن تنها گل ماریتیمو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و بعد از او امیر عابدزاده بهترین عملکرد را داشت که در چند صحنه دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد و کمک کرد که ماریتیمو به پیروزی برسد.
 

Page Generated in 0.0049 sec