printlogo


کد خبر: 223082تاریخ: 1399/10/29 00:00
طنزیم
جنگ‌های چریکی

هومن جعفری

امسال در لیگ ایران جوانگرایی در مورد مربیان بسیار نتایج درخشانی داشته! بیاتلو را به ماشین‌سازی آوردند که خیلی زود و بعد از یک مصاحبه جنجالی، برکنار شد! رحمتی پدیده را طوری در پایین جدول نگه داشته که اصلاً معلوم نیست بشود این تیم را درمان کرد! مس رفسنجان با ربیعی مثل رحمتی نتیجه گرفته. رحمان رضایی در نخستین تجربه مربیگری‌اش در ذوب‌آهن همان نتایجی را گرفته که مربیان قبلی! کلاً در ذوب‌آهن مهم نیست چه کسی مربیگری کند. مهم این است که تیم نتیجه نگیرد! نساجی هم خیلی زود فاضلی تئوریسین خودش را اخراج کرد که اول فصل با چنگ و دندان نگه داشت! قرار بود فاضلی با فکری به استقلال بیاید که نساجیون با فریاد وا مربیا، ابتدا او را نگه داشتند بعد بیرونش کردند!

توصیه می‌کنیم رقمی که در این تیم‌ها برای نگه داشتن این مربیان، بعد از بیرون کردنشان، بعد از جذب کادرفنی جدید و بعد از بیرون کردن احتمالی آنها صرف می‌شود را حساب کنید و از دوستان بپرسید که اگر این تیم‌ها مربی خارجی می‌آوردند، قیمت‌ها همین می‌شد یا نه!
***
خب به سلامتی هادی ساعی بعد از چکی که زد یک محرومیتی گرفت! توصیه می‌کنیم ساعی حالا که محروم شده برود داخل فدراسیون از دم در همه را بزند تا طبقه بالا! زورشان که به او نمی‌رسد. تهش دو سال محرومش می‌کنند! تازه من جای ساعی باشم بعد از اینکه دوباره محرومم کردند یک بار دیگر می‌روم فدراسیون این بار از بالا همه را می‌زنم تا پایین! در جنگ‌های چریکی این خودش یک روش بسیار حساب شده و منطقی است به نام زمین سوخته. فدراسیونی که برای ساعی نجوشد، بگذار همه در آن چکی لگدی شوند!

Page Generated in 0.0048 sec