printlogo


کد خبر: 223077تاریخ: 1399/10/29 00:00
در چنین روزی - ۲۹ دی ۱۳۸۱
بازتاب خبر انتخاب دادکان در جهان

انتخاب محمد دادکان به سمت رئیس فدراسیون فوتبال ایــــــران، در خبرگزاری‌های بین‌المللی جهان نظیر خبرگزاری فرانسه و رویتر بازتاب داشت.
خبرگزاری‌های فرانسه در گزارش‌های شنبه شب خود، به نقل از خبــــر مخابره شده توسط ایرنا، انتخاب محمد دادکان با اخذ 32 رأی به سمت ریاســـت فدراسیون فوتبال ایران را برای چهار سال آینده منعکس کردند. خبرگزاری فرانسه به نقل از پرستو یونچی سخنگوی فدراسیون فوتبال نوشته است که مهلت قرارداد برانکو ایوانکوویچ ظرف چند روز آینده به پایـــــان می‌رسد و وی اعلام کرده است که قصد بازگشت به ایران را ندارد و به همـــین ترتیب او دیگر مربی تیم ملی فوتبال ایران نیست.
در بخشی از این گزارش آمده است: محسن صفایی‌فراهانی رئیس سابــــــــق فدراسیون فوتبال ایران در پی انتقادهایی که از او می‌شد، 12 سپتامبـــــــر استعفا کرد. ناکامی‌های تیم ملی ایران در دیدارهای مختلف و بخصوص عدم راهیابی آن به مسابقات جام جهانی 2002 انتقادهای شدیدی را روانه فراهانی کرد.
در ادامه به تصدی سمت سرپرستی فدراسیون فوتبال توسط محمد دادکان و همچنین موفقیتی که تیم ایران در زمان سرپرستی او در بازی‌های آسیایی بوسان با کسب قهرمانی فوتبال  به دست آورد، اشاره شده است.خبرگزاری رویتر هم گزارش مشابهی را راجع به انتخاب شدن محمد دادکان به سمت ریاست فدراسیون فوتبال ایران برای 4 سال آینده مخابره کرده است.
 

Page Generated in 0.0055 sec