printlogo


کد خبر: 223066تاریخ: 1399/10/29 00:00
اردوگاه آبی

آخرین تمرین در غیاب اخراجی‌ها
آخرین تمرین دیروز تیم استقلال از ساعت ۱۲ در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد. پیش از شروع تمرین محمود فکری برای دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت. فرشید باقری و میلیچ که ایران را ترک کرده مثل روز‌های اخیر در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشتند. در بخشی از تمرین بازیکنان تمرین دقت در ضربات را اجرا کردند. در این آیتم بازیکنان باید توپ را درون سطل‌هایی که به‌عنوان دروازه در نظر گرفته شده می‌انداختند. بخش دیگری از تمرین به برنامه‌های استقامتی اختصاص داشت. بخش پایانی تمرین را فوتبال درون‌تیمی تشکیل می‌داد. دیدار تیم‌های استقلال-تراکتور ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.
 
 
رضاوند مصدوم شد به تبریز نرفت
آرش رضاوند در جریان تمرین دیروز استقلال به‌دلیل مصدومیت دیدار امروز تیمش مقابل تراکتور را از دست داد. این بازیکن در تمرین روزهای اخیر مصدومیت جزئی داشته به همین دلیل آبی‌پوشان را در تبریز همراهی نکرد. میلیچ، باقری، خاقانی و موسوی دیگر غایبان استقلال هستند. این را باید یادآور شد که رضاوند در بازی دربی روز خوبی نداشت و عملکرد ضعیف او باعث شد فکری دست به تعویض بزند. رضاوند در بازی با تراکتور هم غایب استقلالی‌هاست.
 
 
تکذیب جدایی فکری
سخنگوی هیأت‌مدیره استقلال ضمن حمایت قاطعانه از محمود فکری، به شایعه جدایی این مربی واکنش نشان داد. طی یکی دو روز گذشته شایعاتی در مورد مذاکره اعضای هیأت‌مدیره استقلال با یکی از سرمربیان سابق این تیم برای قبول هدایت آبی‌ها به گوش رسید؛ شایعه‌ای که صبح دیروز اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت‌مدیره استقلال آن را تکذیب کرد. حجت نظری، سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه استقلال با انتشار عکسی از خودش و محمود فکری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام واکنش تندی به موضوع داشته است. نظری در این خصوص گفته است: «امروز شایعه‌ای مطرح شد که از شدت مضحک بودن، اول نمی‌خواستم در مورد آن حرفی بزنم، اما بعد دیدم لازم است برای روشن شدن ذهن هواداران، کوتاه و شیوا عرض کنم که مثلث زر، زور و تزویر آرزوی تضعیف استقلال را در این فصل به گور خواهد برد.»
 

Page Generated in 0.0052 sec