printlogo


کد خبر: 223058تاریخ: 1399/10/29 00:00
خبر

پس از تعویق بازی‌های داخل سالن آسیا
اردوی سامبو و پنجاک سیلات تعطیل شد
مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از تعطیلی اردوهای سامبو و پنجاک سیلات پس از به تعویق افتادن بازی‌های داخل سالن آسیای تایلند خبر داد.
برای شرکت در بازی‌های داخل سالن که قرار بود اواخر اردیبهشت سال آینده در تایلند برگزار شود، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تشکیل تیم‌های ملی سامبو و پنجاک سیلات تدوین شد و قرار بر این بود، اردوی آماده‌سازی این دو تیم از بهمن ماه آغاز شود اما با تعویق بازی‌ها فعلاً اردویی برگزار نمی‌شود.
طبق اعلام مسئولین این دو رشته ورزشی، به تعویق افتادن این بازی‌ها، فرصت مناسبی را فراهم کرد تا با برنامه‌ریزی بهتری کارها طبق برنامه ادامه داشته باشد و عجله‌ای در برگزاری اردوها نباشد.
برهمین اساس، با توجه به اینکه قرار است مسابقات در اسفند ۱۴۰۰ برگزار شود، یک سال فرصت است تا با برنامه‌ریزی بهتر بازیکنان این دو تیم را برای بازی‌های داخل سالن آماده و به نتایج بهتری دست پیدا کنند.
 
نایب قهرمانی رکورددار دوی 60متر 
در صربستان
فصیحی نقره‌ای شد
رکورددار دوی ۶۰متر ایران در مسابقات دوومیدانی صربستان به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.
فرزانه فصیحی، دونده سرعتی ایران در اولین مسابقه خود در کشور صربستان مقام دوم را به دست آورد. او زمان 39/7 را ثبت کرد و پس از دونده سوییسی که زمان 36/7 ثانیه را ثبت کرد، در جایگاه دوم ایستاد. دونده‌ای از صربستان هم با ثبت زمان 44/7 ثانیه سوم شد. فصیحی به تازگی به تیم BAK صربستان پیوسته است.
 
آغاز اردوی تیم ملی با هشت بوکسور
مشتزن‌ها در پایتخت استارت زدند
هفتمین مرحله اردوی تیم ملی بوکس با حضور هشت بوکسور در آکادمی ملی المپیک شروع شد.
دور هفتم اردوهای تیم ملی بوکس از دیروز با حضور هشت بوکسور در سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک آغاز شد‌. امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، باقر فرجی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، احسان روزبهانی و پوریا امیری دعوت‌شدگان به این اردو هستند.
طبق تصمیم کادرفنی، قرار است تمرینات یک هفته طبق روال گذشته ادامه داشته باشد تا بوکسورها برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی سوریه که چهار بهمن ماه وارد تهران می‌شود، آماده شوند. قرار است بوکسورهای کشورمان دو هفته با تیم سوریه اردوی مشترک برگزار کرده و در آخر یک دیدار تدارکاتی بین دو تیم برگزار شود. هدایت تیم ملی بوکس بر عهده علیرضا استکی است.
 
پس از استراحتی کوتاه
مرحله سوم اردوی کاراته زنان در تهران شروع شد
مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته زنان از دیروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.
مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته زنان کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیروز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد. حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، لیلا برجعلی و مبینا حیدری، ملی‌پوشان کاراته کشورمان هستند که در مرحله سوم تمرینات خود را تحت هدایت سمانه خوشقدم آغاز کردند. ملی‌پوشان زنان کاراته کشورمان یکشنبه عصر(دیروز) وارد مجموعه ورزشی انقلاب شدند تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از امروزآغاز شود. طبق اعلام کادر فنی تیم ملی، این مرحله از اردو تا ۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ملی‌پوشان کاراته زنان کشورمان از امروز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌کنند. سومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته زنان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های کاراته وان مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می‌شود.
 
آرمات برکنار شد
مقدم سرمربی موقت والیبال شهرداری قزوین
مسعود آرمات ابتدای لیگ سال جاری با تیم والیبال شهرداری قزوین به توافق رسید و کارش را با این تیم آغاز کرد. او نتوانست همراه با تیم باشگاهی خود نتایج چندان خوبی کسب کند و مدتی بعد هم از سوی داورزنی به عنوان سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران انتخاب شد. کسب نتایج دور از انتظار و البته مشغله‌های ساختن تیمی قدرتمند در رده نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی موجب شد تا آرمات از هدایت تیم والیبال شهرداری قزوین برکنار شود. مسئولان این تیم ایرج مقدم، دستیار آرمات را موقتاً به عنوان سرمربی شهرداری قزوین معرفی کردند. این در حالی است که آرمات مدعی شده خودش به دلیل رسیدگی به تیم ملی نوجوانان تصمیم گرفته تا از هدایت تیم باشگاهی خود استعفا کند.
 
 
 

Page Generated in 0.0050 sec