printlogo


کد خبر: 223057تاریخ: 1399/10/29 00:00
گزارش بازی

 
سایپا ۲- ذوب‌آهن یک
ذوب با اولتیماتوم هم نمی‌برد
سایپا و ذوب‌آهن در حالی به مصاف هم رفتند که با کسب نتیجه مساوی در هفت بازی، رکورد عجیبی را به جای گذاشته بودند؛ به عبارتی دیگر آنها پیش از تقابل این هفته، هفتاد درصد بازی‌هایشان را با نتیجه مساوی به پایان رسانده و تنها در سه بازی نتیجه‌ای غیر از مساوی کسب کرده بودند. در شروع کار، بازی متعادلی از دو تیم شاهد بودیم اما رفته‌رفته سایپا نبض بازی را در اختیار گرفت.
 این تیم در ۱۵ دقیقه پایانی بازی با تدارک دیدن حملات گسترده روی دروازه ذوب‌آهن، بارها تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما بی‌دقتی مهاجمانش و درخشش دروازه‌بان حریف، مانع از این کار شد. در نیمه دوم، باز هم سایپا شروع خوبی داشت که در دقیقه ۶۰ به گل رسید. ارسال دقیق حسین ماهینی از روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست را فریبرز گرامی با پرشی بلند و ضربه سری غیرقابل مهار وارد دروازه ذوب‌آهن کرد. ذوب‌آهن برای جبران گل خورده تغییراتی در ترکیب خود داشت و سایپا هم در پاسخ این تغییرات، چند بازیکن تازه‌نفس را به زمین فرستاد. 
تا آخرین دقایق بازی تلاش ذوب‌آهن برای جبران نتیجه حاصلی در پی نداشت اما در دقیقه ۸۹ روی یک ضربه پنالتی، شاگردان رحمان بازی را به تساوی کشاندند. وحید محمدزاده مدافع ذوب‌آهن با یک ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد. این پایان کار نبود و سایپا در وقت‌های اضافی بار دیگر دروازه حریف را باز کرده و برد را به دست آورد. در دقیقه ۵+۹۰ در حالی که دو تیم آماده شنیدن سوت پایان بازی بودند، امیرعلی صادقی روی پاس بارانی، شوت زمینی سنگینی را روانه دروازه ذوب‌آهن کرد که این ضربه بعد از واکنش ناقص دروازه‌بان، وارد دروازه شد و تیم رحمان رضایی با وجود اولتیماتوم شکست خورد.
 
 
آلومینیوم صفر- گل‌گهر صفر
خطیبی سد راه صعود ژنرال
تیم آلومینیوم اراک پس از ۶ هفته شکست‌ناپذیری که با کسب ۱۰ امتیاز برای آنها همراه بود، در بازی خارج از خانه مقابل استقلال که حواشی داوری هم به دنبال داشت، شکست خورد و در مسابقه اخیرش هم به تساوی برابر ذوب‌آهن رسید اما شاگردان رسول خطیبی این هفته که به مصاف گل‌گهر رفتند، کار سختی مقابل این تیم مدعی داشتند که موفق شدند بهترین گلزن لیگ برتر و تیم هجومی حریف را متوقف کنند و اجازه گلزنی به آنها را ندهند. شاگردان قلعه‌نویی با توقف بدون گل در اراک تا حدودی از کورس مدعیان هم عقب ماندند.
 این بار هم سعید الهویی، مربی گل‌گهر در دقیقه ۷۸ به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.
 
 
 هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان
مدعیان متوقف شدند
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان به تساوی رسیدند. هر کدام از این دو تیم که جزو مدعیان قهرمانی هستند، دو گل به ثمر رساندند. سارا سبزواری (دو گل) برای ذوب‌آهن و هانیه علیمردانی و نرگس سبک‌تکین برای سپاهان گل زدند. 
در دیگر بازی این گروه نماینده البرز سه بر یک همیاری آذربایجان غربی را شکست داد. در این گروه شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی است، این هفته استراحت داشت. در گروه دوم شهرداری سیرجان پس از ۶ هفته پیروزی بالاخره متوقف شد و نتوانست پالایش گاز ایلام را شکست دهد. 
این تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسید. شبنم بهشت و افسانه چترنور برای سیرجان و کوثر عنبری و عاطفه ایمانی برای ایلام گل زدند. در این گروه وچان کردستان با گلزنی زهرا قنبری و پروین فرهادی، ۲ بر صفر سارگل بوشهر را شکست داد و ملوان بندرانزلی پس از هفته‌ها ناکامی با ۷ گل قشقایی شیراز را از پیش رو برداشت. هاجر شاه‌ملک، پگاه نوری، صفورا جعفری (دو گل) و افسانه اقبال (سه گل) گلزنان ملوان بودند. نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان به این شرح است:
 
گروه اول
ذوب‌آهن ۲ - سپاهان ۲
همیاری یک - نماینده البرز ۳
گروه دوم
پالایش گاز ایلام ۲- شهرداری سیرجان ۲
سارگل بوشهر صفر - وچان کردستان ۲
قشقایی شیراز صفر - ملوان بندرانزلی ۷
 

Page Generated in 0.0052 sec