printlogo


کد خبر: 223051تاریخ: 1399/10/29 00:00
گزارش بازی

نساجی یک- ماشین‌سازی یک
تساوی تلخ
بازی نساجی و ماشین‌سازی که معوقه هفته نهم بود، حساسیت بالایی داشت. در یک طرف نساجی می‌خواست در بازی خانگی پیروز شود و به بدشانسی‌هایش پایان بدهد و در طرف مقابل ماشین‌سازی به دنبال کسب اولین برد بود. این انگیزه‌ها باعث شد شاهد یک بازی زیبا و پرموقعیت باشیم. در همان ابتدای بازی و زمانی که ۲ تیم قصد محک زدن یکدیگر را داشتند، روی یک کرنر ماشین‌سازی صاحب موقعیت شد و به گل رسید.
 در دقیقه ۴ اتابک زارعی کرنر را کوتاه برای هم‌تیمی‌اش فرستاد و او هم توپ را به زارعی برگرداند. بازیکن جوان ماشین‌سازی هم توپ را روی دروازه فرستاد که بدون برخورد به هیچ بازیکنی وارد دروازه نیما میرزازاد شد. در ادامه نساجی بازی را در دست گرفت و سرانجام میلاد کمندانی دروازه این تیم را گشود تا بازی مساوی شود. در دقیقه ۴۲ ارسال اوت به محوطه جریمه با یک سانتر بلند همراه شد. کریم اسلامی روی توپ اثر گذاشت و میلاد کمندانی با ضربه بغل پا به زیبایی دروازه را باز کرد. در ادامه بازی میزبان فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما شاگردان فاضلی با کم‌دقتی یکی پس از دیگری موقعیت‌ها را از دست دادند تا در نهایت بازی با تساوی به پایان برسد و وحید فاضلی در رختکن از بازیکنانش خداحافظی کند.
 
 
سپاهان ۲- پیکان یک
صعود سپاهان به رده سوم
 سپاهان در حالی به این بازی رسیده که از سه بازی گذشته برابر ماشین‌سازی، فولادخوزستان و پرسپولیس به سه تساوی دست یافته بود و در بازی برابر پیکان هر طور که شده به دنبال کسب هر سه امتیاز بود. در مقابل هم پیکان قصد داشت روند خوب خود را ادامه دهد. در نیمه اول سپاهان شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه ۱۹ روی یک کار تیمی خوب توسط سروش رفیعی به گل برسد. 
در این لحظه، پس از اینکه جلال علی‌محمدی توپ را در میانه میدان از بازیکنان تیم پیکان گرفت، با دو پاس، آن را به سروش رفیعی رساند و این بازیکن پس از یک و دویی بسیار خوب و کار شده با سجاد شهباززاده در موقعیت تک به تک با دریس قرار گرفت و با یک ضربه روی پا توپ را به تور دروازه پیکان چسباند. 
در ادامه این بازی باز هم این شاگردان محرم نویدکیا بودند که مالک توپ و میدان بودند ولی پیکان هم چند بار روی ارسال‌های اوت خطرساز شد که در یکی از این موقعیت‌ها فاصله‌ای تا دریافت گل تساوی نداشت تا نیمه اول با همین تک گل به پایان برسد. در نیمه دوم تا پیش از گل دقیقه ۶۵ بازی شاهد بازی درگیرانه‌ای از دو تیم در میانه میدان بودیم ولی پس از اینکه گل تساوی به ثمر رسید بازی سرعت بیشتری گرفت.
 در دقیقه ۶۶ برخورد توپ به دست حسینی را داور خطای پنالتی تشخیص داد تا آرش قادری پنالتی را به گل تساوی تبدیل کند اما در دقیقه ۷۵ باز هم سپاهان گل زد. در این لحظه، سپاهان روی ارسال خوب و دقیق محمد کریمی و ضربه شهباززاده به گل دوم دست پیدا کرد.
 ۱۵ دقیقه انتهایی این بازی خیلی سریع‌تر دنبال شد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد ولی دریس و نیازمند و البته بی‌دقتی مهاجمان سبب شد پیروزی ۲ بر یک در پایان بر تابلوی نقش‌جهان نقش ببندد.
 

 


Page Generated in 0.0046 sec