printlogo


کد خبر: 223050تاریخ: 1399/10/29 00:00
پرسپولیس واقعی از امروز برای قهرمانی استارت می‌زند
مطهری: نباید به فولاد ایستگاهی بدهیم

حمید مطهری که در نشست خبری قبل از بازی با فولاد شرکت کرده بود، گفت: ما پرسپولیس هستیم و باید بهترین باشیم، ولی یکسری بدخواه هم داریم که در این یکساله به من ثابت شده است؛ یکسری عوامل درونی یا بیرونی، ولی ما پرسپولیس هستیم و باید محکم و استوار به راه‌مان ادامه دهیم و به هدف‌مان برسیم. ما پرسپولیس هستیم و چهار دوره قهرمان لیگ برتر شدیم و این باید برای پنجمین ‌بار هم تکرار شود تا تیم‌مان ابدی شود. در هفته گذشته تیم ما خیلی آرامش نداشت. از مسئولان می‌خواهم این آرامش را به تیم تزریق کنند. تیم ما با آرامش به هدف‌های بزرگی خواهد رسید و دوست دارم تصمیمات منطقی و بزرگی درباره تیم پرسپولیس گرفته شود.
مربی پرسپولیس گفت: فولاد تیم قابل احترامی است. آنها 11 گل زدند که نزدیک به 40 درصد آنها روی ضربات ایستگاهی بوده ‌است. بنابراین روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند. پس نباید به این تیم ضربه ایستگاهی بدهیم و بعد هم باید آنها را کنترل کنیم و تمرکز کافی داشته باشیم. در مجموع تیم فولاد جنگجو است، ولی ما پرسپولیس هستیم و بارها نشان دادیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. هفت گلی هم که فولاد خورده را شناسایی کردیم و حتی دقایقی را که این تیم گل خورده، خیلی ریز بررسی کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم از آنها استفاده کنیم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.
مطهری در ادامه با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: همیشه دوست دارم فنی صحبت کنم، ولی بعضی وقت‌ها نیاز است در مورد حاشیه‌ها هم صحبت کنیم. ما همیشه از برنامه‌ریزی سازمان لیگ تمکین می‌کنیم، ولی با توجه به یکسری صحبت‌هایی که برخی مربیان انجام دادند، برنامه‌ریزی برای ما فشرده شد و این کار را سخت می‌کند. با این حال جای بهانه نیست و باید با صلابت کار کنیم. مشکلی نیست، ولی توقع ما این بود که سازمان لیگ با توجه به صحبت یکسری دوستان این برنامه‌ریزی را انجام ندهد. ما همه این مسائل را تمکین می‌کنیم و پرسپولیس واقعی از فردا (امروز) برای قهرمانی استارت می‌زند.

Page Generated in 0.0036 sec