printlogo


کد خبر: 223049تاریخ: 1399/10/29 00:00
پرسپولیس – فولاد
جدال تاکتیک جنگ هافبک‌ها

 
پرسپولیس در حالی یک هفته بعد از دربی مقابل فولاد قرار می‌گیرد که روزهای پرتنشی را پشت‌سر گذاشت. تقابل دوباره یحیی گل‌محمدی با رئیس هیأت مدیره، فیلم منتشر شده از رسول‌پناه و آنچه باعث شد شرایط فنی پرسپولیس تحت تأثیر این کشمکش‌ها قرار بگیرد، کاری کرد تا مدافع عنوان قهرمانی بعد از یک هفته پرهیاهو به فولاد نکونام برسد.
حالا دو، سه روزی است جو آرام شده و یحیی روی کارش تمرکز کرده تا از بازی فولاد حداکثر امتیازها را بگیرد تا هم تلخی تساوی لحظه آخری مقابل استقلال فراموش شود هم ماجرای تقابلش با رسول‌پناه.
پرسپولیس بعد از فینال آسیا چهار تساوی داشته و برنده نبوده تا از حیث جمع‌آوری امتیاز شرایط خوبی نداشته باشد.
فولاد هم که امسال در قامت یک مدعی نشان داده، نوسان‌هایی داشته است. آنها هم از 10 بازی خود 15 امتیاز گرفته‌اند و مثل پرسپولیس میانگین 5/1 امتیاز از هر مسابقه را دارند. فولاد در 5 بازی اخیرش دو برد، دو مساوی و یک باخت داشته و دو بازی آخرش هم با تساوی به پایان رسیده.
به نظر می‌رسد شرایط دو تیم برای این بازی یکسان است. محروم و مصدومی ندارند و با قدرت برای این مسابقه به میدان خواهند آمد. هر دو از یک مسابقه سنگین با تساوی بیرون آمده‌اند و برای حضور در بالای جدول به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند.
هر دو تیم پرمهره و غنی از ستاره‌ها هستند بخصوص در خط میانی. این بازی جنگ هافبک‌های مقتدر دو تیم است؛ جنگی که می‌تواند در یک بازی سنگین و فشرده و نزدیک تفاوت‌ها را رقم بزند. جواد نکونام می‌خواهد توانایی‌هایش در مربیگری را به یحیی اثبات کند و کادر فنی پرسپولیس هم می‌داند که بعد از نمایش درخشان در دربی یک نمایش خوب دیگر می‌تواند ثابت کند پرسپولیس واقعاً به پا خاسته و البته این بار به راحتی نتیجه را از دست نمی‌دهد. بازی نیم فصل دوم فصل قبل دو تیم هم بین نکو و یحیی بسیار نزدیک شد اما نکو با چند تعویض یکباره شکل تیمش را به‌هم ریخت و یحیی از این به‌هم‌ریختگی برای ضربه زدن به نکونام بهترین استفاده را برد. این بار چه اتفاقی در این تقابل و جنگ تاکتیکی رخ خواهد داد؟
 

Page Generated in 0.0060 sec