printlogo


کد خبر: 223041تاریخ: 1399/10/29 00:00
آل‌کثیر: حق پرسپولیس در دربی برد با چهار، پنج گل اختلاف بود
با شکست فولاد بردهای پرسپولیس شروع می‌شود

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که به ناحق از سوی ‌ای‌اف‌سی محروم شد، این روزها به شکل خیلی فشرده تمرینات اختصاصی خودش را ادامه می‌دهد تا از آمادگی مطلوب دور نشود به بهانه اطلاع از آخرین وضعیت عیسی گپ‌وگفتی اختصاصی با او داشتیم تا از نقطه‌نظراتش در خصوص چند موضوع مهم آگاه شویم.
 
عیسی این روزها اوضاع تمریناتت چگونه پیش می‌رود؟
 طبق برنامه خیلی جدی تمرین می‌کنم و باور کنید روزی نیست که از تمرین غافل باشم چون اهداف خاصی دارم و برای هدفگذاری که کردم و داشتم، انگیزه بسیار بالایی دارم. روزی نیست که با تمام وجود تمرین نکنم و از آمادگی خودم غافل باشم.
درباره دربی 94 چه نظری داری؟
 پرسپولیس در دربی 94 نمایشی عالی داشت و حق پرسپولیس بود که انصافاً با چهار، پنج گل اختلاف استقلال را شکست دهد اما بدشانسی اجازه نداد به حق واقعی‌اش برسد و در عین شایستگی از برد پر گل محروم ماند اما فکر می‌کنم نمایش مقتدرانه پرسپولیس در دیدار دربی همه هواداران را تا حدود زیادی راضی کرد. بازی پرهیجان و زیبایی را در دربی شاهد بودیم و بازی سراسر هجومی پرسپولیس واقعاً دربی 94 را به یکی از زیباترین دربی‌ها تبدیل کرده بود؛ دربی که گفتم حق پرسپولیس پیروزی با اختلاف چند گل بود اما کاری نمی‌شود انجام داد و در فوتبال گاهی اوقات موقعیت‌های‌تان در عین شایستگی گل نمی‌شود؛ اتفاقی که برای پرسپولیس در دربی 94 رخ داد.
قبل از دربی بعضی از پرسپولیسی‌ها نگران نتیجه بودند.
 پرسپولیس قبلاً در مسابقات آسیایی و در بازی‌های سخت دیگر لیگ برتر خودش را اثبات کرده بود و با نمایشی که در دربی ارائه داد، بار دیگر بر این نکته صحه گذاشت که پرقدرت‌ترین تیم ایران است و از هر لحاظ لیاقت رسیدن به فینال آسیا را داشته است.
در خصوص بازی پرسپولیس مقابل فولاد چه صحبتی داری؟
 فولاد تیم خوبی است اما این تیم نمی‌تواند مقابل قدرت تهاجمی و تیمی پرسپولیس طاقت بیاورد و تسلیم خواهد شد. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و من اطمینان دارم نوار بدشانسی‌های این تیم مقابل فولاد از بین می‌رود و تیم‌مان با شکست دادن فولاد روی دور برد افتاده و حرکت‌اش را برای رسیدن به صدر آغاز خواهد کرد. در بازی‌های قبلی هم تیم ما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت اما بیشتر بدشانسی و بداقبالی اجازه نداد تا پرسپولیس به حق واقعی‌اش برسد.
حرف آخر؟
 13 فروردین سال آتی محرومیتم تمام می‌شود و من برای آن روز لحظه‌شماری می‌کنم. روحیه بالایی دارم و سعی می‌کنم با حفظ همین روحیه بالا خودم را به بهترین شکل آماده سازم.

Page Generated in 0.0049 sec