printlogo


کد خبر: 223040تاریخ: 1399/10/29 00:00
با سرپرست نمی‌شود فدراسیون را اداره کرد
وزارت ورزش تکلیف انتخابات را روشن کند

 هژیر احمدی قهرمان مسابقات موتورسواری استریت کشور و دبیرکمیته موتور سرعت، موتوراستریت و مهارت‌های فردی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره اوضاع و احوال این فدراسیون می‌گوید: «متأسفانه نزدیک به یک سال است که فدراسیون رئیس ندارد و با سرپرست اداره می‌شود و کسی دلیل این همه تغییر را نمی‌داند. تا به امروز آقایان ناظمی، کیانی و مقصودلو از سوی وزارت ورزش برای پست سرپرستی انتخاب شدند و همه می‌دانند که ماهیت این پست برای مهیا کردن روند انتخابات و برگزاری مجمع است که در انتها رئیس را انتخاب می‌کند.
مشکل بزرگ اینجاست که فدراسیون بین زمین و آسمان مانده و هیچ‌کس از زمان انتخابات خبر ندارد، حتی وزارت ورزش هم تلاشی برای برگزاری مجمع نکرده و همین موضوع سبب شده ضربه بزرگی به فدراسیون و ارکان آن وارد شود که برگزار نشدن مسابقات کشوری از بزرگترین خسارات به اعضا و تیم‌های باشگاهی است.
سؤال بزرگ اینجاست که سرپرست چگونه با هفده زیر مجموعه به عنوان کمیته‌های فدراسیون به هماهنگی برسد و مشکلات آنها را رفع و رجوع کند چرا که فدراسیون متشکل از چهار بخش اصلی است که هر یک از این رشته‌ها در دیگر کشورهای جهان به شکل یک فدراسیون مستقل اداره می‌شوند.معضل مهم کمیته‌ها بی‌برنامگی جهت برگزاری تمرین و مسابقات است و عدم حضور رئیس مشکلات آنها را دوچندان کرده.متأسفانه هیچ چیز روند عادی ندارد و رسانه‌ها در چند ماه گذشته از این اتفاقات باخبر شده‌اند که از آن جمله مسأله واردات موتورسیکلت است که در دوره‌های گذشته عنوان و باعث حاشیه و ایجاد شبهه در فعالیت فدراسیون شد که باید بگویم ماجرا به دوره‌های قبل مربوط می‌شود و در حال پیگیری است. اعضای فدراسیون دچار سردرگمی هستند و نبود برنامه برای برگزاری مسابقات کمیته‌ها ضربه بزرگی به آمادگی و حال روحی ورزشکاران رشته‌های مختلف زده است.به نظر من بیشتر دلخوری‌ها به عدم تجربه بر‌می‌گردد که باعث شد در یک سال گذشته از برنامه‌های جاری فدراسیون فاصله بگیریم و امیدوارم با آمدن رئیس جدید خواسته ورزشکاران و قهرمانان مورد توجه قرار بگیرد. درخواست من و تمام قهرمانان فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان این است که هرچه سریع‌تر انتخابات را برگزار کنند تا تکلیف روشن شود و امیدوارم هر کس که بر صندلی ریاست تکیه می‌زند اوضاع را بهبود بخشد.»

Page Generated in 0.0045 sec