printlogo


کد خبر: 223037تاریخ: 1399/10/29 00:00
شکست دوباره شارلروا، این بار مقابل میشلن
برف‌بازی کاوه و قلی در بلژیک

تیم شارلروا علی‌رغم استفاده از دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل میشلن شکست خورد تا کمی از جمع تیم‌های مدعی قهرمانی فاصله بگیرد. 
رقابت‌های هفته بیستم ژوپیلر لیگ پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال شارلروا در شرایطی که علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به‌ صورت همزمان و به‌ عنوان عناصر هجومی در ترکیب ابتدایی داشت، در استادیوم دو پایس مقابل تیم رده چهاردهمی میشلن قرار گرفت. 
میشلن در دقیقه ۵۹ گل اول را توسط هایرمانس به ثمر رساند و تنها هفت دقیقه پس از آن، کاوه رضایی که نتوانسته بود در گلزنی مقابل حریف شارلروا موفق باشد، به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش از زمین خارج شد.
در ادامه شارلروا در جبران گل خورده ناموفق بود تا مثل دو هفته اخیر، این بار هم مقابل میشلن با یک گل شکست بخورد و با ۳۳ امتیاز همچنان در جایگاه سوم جدول ژوپیلر لیگ بلژیک بایستد؛ رتبه‌ای که ممکن است با انجام دیگر مسابقات این هفته از دست برود. 
علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی و ملی‌پوش ایرانی شارلروا که در تمام مسابقات فصل ۲۱،۲۰۲۰ ژوپیلر لیگ بلژیک حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و پنج گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده، در دیدار با میشلن که در هوای برفی و زمین نامساعدی برگزار شد، نتوانست تیمش را در گلزنی کمک کند.
کاوه رضایی، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که در هفت هفته اخیر ژوپلر لیگ در ترکیب قرار نگرفته و تنها دو بار به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، مثل قلی‌زاده در هوا و زمین برفی نتوانست کاری از پیش ببرد و مثل دیدار قبل مقابل اوستنده گل بزند. 
رضایی و قلی‌زاده که جزو بازیکنان کلیدی شارلروا محسوب می‌شوند امیدوارند با تلاش دوباره بتوانند این تیم را به دوران اوج برگردانند و تیم‌شان را در قواره یک تیم قدرتمند و مدعی مطرح کنند. اتفاقی که با درخشش این دو بازیکن دور از دسترس نخواهد بود.
 

Page Generated in 0.0049 sec